• LinaFina

Lite gul bruna flytningar .. e det normalt?

Hej hej!
    Jag e i vecka 7+1 och jag gjorde vul 6+4 och allt såg bra ut hjärtat slog .
    Jag har haft gul bruna flytningar enda sedan jag vart gravid .. kan det bero på att jag använder trosskydd hela tiden .. e inte det bra?

• Svar på tråden Lite gul bruna flytningar .. e det normalt?
  • AmandaPitkänen

vet ju inte om det är därför men det är aldrig bra att använda trosskydd hela tiden. Underlivet blir ju instängt då å den behöver luft! Strunta i trosskydd på nätterna å kanske då du är hemma å se om det hjälper..

• LinaFina

Okej .. det ska jag göra

• joplin

Har haft gulaktiga flytningar under hela graviditeten och ibland har de även sett lite brunaktiga ut. Har resonerat som så att om det inte luktar konstigt, kliar eller är blodblandat är det ingen fara. Jag tror inte att du ska oroa dig så mycket över dina flytningar, men det kan ju, som sagt, vara bra att vara utan trosskydd ibland.

• eveningstar76

Jag har också haft ljusbruna flytningar, enligt läkaren berodde de på en kraftig svampinfektion och irriterade slemhinnor. Är nu i v.13+5.

• Juti

Jag är i v 10 (9+3) har haft brunaktiga flytningar varje tisdag...Jag blir lika orolig!!!
    Det var ju inte så med min förra graviditet. Jag har haft missfall också, jag är såå orolig ibland. Jag förstår din oro..
    Men det kommer nog att lösa sig..

Kram
    Juti

• LinaFina

Tack för era svar tjejer .. jag ringde MVC och frågade .. och hon sa att det e jätte vanligt när man har gjort vul och gyn undersökning att det kan bli lite gulbruna flytningar efter det .. så det var ingen fara sa hon

• pepparrot

Juti

Jag hade gula/bruna flytningar varje fredag!!! Höll på så i 4 veckor. Jag har det fortfarande lite då och då, men nu kommer det även andra veckodagar:)

Blev också orolig men är nu i vecka 13 (12+4) och såg bebben på vul 12+0 och då såg allt bra ut.

• Juti

Lundatös

Jag har varit och kollat upp det. Det är liv i mig
    Hjärtat slår, jag har en livlig liten krabbat som vinkade till mig!..
    Skönt att allt väl hos dig också!

Juti

Svar på tråden Lite gul bruna flytningar .. e det normalt?