• Anonym

Viktväktarpris??

Fattar nada av viktväktarnas sida.

Om man ska bli månadsmedlem, betarlar man både 350 kr i medlemsavgift OCH 380 kr i månadsavgift?
    Ska man ha med sig alla stålar kontant första gången, dvs 730 kr eller vad? Fattar som sagt ingenting.

Kan nån svara på vad det kostar sammanlagt/månad? Om man betalar förköp för 3 månader(1080kr) ska man även betala medelmskap på 350kr eller?

• Svar på tråden Viktväktarpris??
  • Anonym

Någon please?

• presens konjunktiv

Alltså: Medlemspriset/inskrivningsavgiften är 100 kronor (om de inte har höjt den nu vid årsskiftet), men det brukar alltid finnas rabattkuponger så man slipper den. Om du blir månadsmedlem betalar du 350 kronor i månaden, och då ingår kursavgift och full tillgång till webbplatsen. Första gången kan du betala i klassen, men för att fortsätta måste du registrera ett bank- eller kreditkort på deras sida, och godkänna att de får dra en gång i månaden.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
  • Anonym (Ring)

Ringe eller meijla inte heller jag förstod så mycket vad deras sida.

Tigare har det haft mycket tydlig infomation att inskrivning kostar så och så många kroner sen varje vecko besök ksotar så här mycket.

• Anonym

Vad är det som kostar 380 kr???

• presens konjunktiv

Det finns rabattkuponger att skriva ut på deras hemsida. Där står det: "Prova ett möte gratis. om du bestämmer dig för att skriva in dig får du 100:- i rabatt på registreringsavgift och första veckoavgiften (ordinarie pris 220 ."

• presens konjunktiv

380:- är vad det kostar att förköpa en månad. Då betalar du i kassan när du börjar, och sen får du gå på möten resten av den månaden.

• Anonym

Så vad är den egentliga skillnaden mellan att betala 350 kr o 280 kr???

• Anonym

380 menar jag förstås

• presens konjunktiv
    Anonym skrev 2008-01-29 11:07:40 följande:
    Så vad är den egentliga skillnaden mellan att betala 350 kr o 280 kr???
    Menar du mellan 350 och 380? För 350:- får du även tillgång till hela webbplatsen, med interaktiv checklista och sånt, det får du inte för 380:-. Om du blir månadsmedlem för 350:- är det dock en löpande prenumeration, det kostar 350:- i månaden tills du säger upp det. Förköpet för 380:- är en engångsgrej, om du så vill. Det handlar om att det är billigare att köpa fyra möten för 380:- än fyra gånger ett möte à 120:-.
  • Anonym

Okej....så om jag vill bli månadsmedlem så måste jag ha med mig mitt kontonummer till första mötet eller?

• presens konjunktiv
    Anonym skrev 2008-01-29 11:14:32 följande:
    Okej....så om jag vill bli månadsmedlem så måste jag ha med mig mitt kontonummer till första mötet eller?
    Nej. Ta med dig en rabattkupong och 350 kronor. Du betalar där, och sen får du en inloggningskod som du använder på internet sen. Alternativt kan du bli medlem direkt på internet. Då får du ett medlemsbevis som du skriver ut och tar med dig till lektionen.
  • qbtq

viktväktarna har gjort många stora förändrar sedan årskiftet. Såhär kan du välja att betala din viktminskning:
    billigaste är att bli månadsmedlem för 350 kr i månaden, då dras det pengar på ditt konto varje månad och du kommer även åt receptdatabasen, checklista etc. på deras hemsida som du som vanlig kund inte kommer åt. När du skriver in dig så betalar du 350 kr för första månaden och sedan så börjar det löpa varje månad efter det.
    Annars kan du förköpa din viktnedgång på 1 eller 3 månader. Köper du en månad kostar det 380 kr (ord. pris 480 kr) och tre månader 1080 kr. Tre månader kan du välja att betala antingen kontant för hela perioden på plats när du skriver in dig eller så kan du dela upp det och att det då dras 2 ggr från ditt konto.
    Vill du komma sporadiskt så betalar du 120 kr per gång, men tänk på att genom att lyckas bäst med sin viktnedgång så måste man planera för den.

Lycka till!

Svar på tråden Viktväktarpris??