• Titan

Magbälte för att magen är tung-var köpa?

Letar magbälte för att hålla uppe magen då den börjar bli för tung, vart kan man köpa på nätet eller i Stockholm?
    (jag har inte foglossningar så det är inte därför jag behöver bältet utan pga av tung mage)

• Svar på tråden Magbälte för att magen är tung-var köpa?
  • mee2

babyland har lite stödbälten i olika färger.

• MaddeMamman

du kan få mitt om du betalar frakten

• Titan
    MaddeMamman skrev 2008-01-29 12:52:00 följande:
    du kan få mitt om du betalar frakten
    Hej!Oj va bussigt!är det en maggördel liknande sak du har? Fick precis reda på av min barnmorska att det är en sådan jag skall ha då jag inte har foglossning utan bara behöver avlasta magen.
  • MaddeMamman

det är en hudfärgad (ljusrosa) med snörningar och hyskor för att kunna ställas in. min mage var väldigt tung nedåt eftersom jag väntade tvillingar. jag ska ta ett kort på den om du kan vänta lite

• MaddeMamman

ok, bild finns i min galleria, bältet är ca 90 cm runt om nertill och det väger ca350 g vilket blir 6 st frimärken på ett A4-kuvert

• Titan

funkar det på alla så man inte behöver någon speciell storlek?
    Maila mig din adress så skickar jag ett frankerat kuvert till dig! Tack snälla!

• MaddeMamman

ps jag har endast använt den 1 gång, min mage var för stor. jag hade ett sf-mått på 49cm o vikt 97kg när tvillingarna föddes

• judit

Jag köpte mitt hos en sjukgymnast. Glömt vad det kostade men ca 150 kr.

• Titan
    MaddeMamman skrev 2008-01-29 20:29:44 följande:
    ps jag har endast använt den 1 gång, min mage var för stor. jag hade ett sf-mått på 49cm o vikt 97kg när tvillingarna föddes
    ok då borde den passa mig.fast pinnsmal det är jag inte (-;
    Ska försöka skicka frankerade kuvertet till dig idag, annars gör jag det imorgon.
Svar på tråden Magbälte för att magen är tung-var köpa?