• hehöver hjälp

Tjock eller lång? vad tycker ni? varför?

Många killar tänker fel kanske....

Är interessant att veta vad tjejer tycker och tänker...

Så va tycker ni tjejer om tjock eller lång kuk under samlag?

och varför?

• Svar på tråden Tjock eller lång? vad tycker ni? varför?
  • Minerad

+Tjock kuk
    Känns tydligare och ger lättare vaginal orgasm.

-Tjock kuk
    Försvårar analsex avsevärt. Kräver mer uppvärmning och lubrikation.

+Lång kuk
    Kommer åt lättare i de flesta positioner. Man kan ta ut rörelserna mer.

-Lång kuk
    Svårare att suga av djupt. Kan stöta emot obehagligt mot livmodertappen.

Det finns inga dåliga kukar, bara dåliga älskare.

• Anonym (Love)

Håller med ovanstående inlägg: det hänger inte enbart på kuken utan allra mest på den person den sitter på.
    En bra älskare kan komma lång även om kuken inte är det största och likaså kan inte en dålig älskare vägas upp av en grov kuk.

• Anonym (...)

Anonym (Love) skrev 2008-01-29 18:01:34 följande:

Håller med ovanstående inlägg: det hänger inte enbart på kuken utan allra mest på den person den sitter på. En bra älskare kan komma lång även om kuken inte är det största och likaså kan inte en dålig älskare vägas upp av en grov kuk.
    Nä - förvisso... men endel har ju så liten att den inte ens känns i en . Märkte inte ens när den "trillade ut" en gång. Då vill det till att det finns annat som uppväger. Men sen har vi ju olika storlekar också - precis som killarna, så det gäller väl att hitta nån som passar en själv...
  • Anonym (beror på)

beror på personen den sitter på men en tjock kuk ger mig personligen mer upplevelse då den känns mer och jag blir mer kåt av den än en smal kort kuk. en tjock kuk ger mig väldigt härliga orgasmer allafall. men som sagt beror det också på personen som har den :)

• figurehead
    Minerad skrev 2008-01-29 16:18:42 följande:
    .-Lång kukSvårare att suga av djupt. Kan stöta emot obehagligt mot livmodertappen.
    Fy fan vilken lång kuk om den tar emot livmodertappen när du suger den

F-låt, kunde bara inte låta bli
  • Anonym

Tjock och inte för lång tack *ler*

• Minerad
    figurehead skrev 2008-01-31 12:50:48 följande:
    Fy fan vilken lång kuk om den tar emot livmodertappen när du suger den F-låt, kunde bara inte låta bli
    Du skulle bara veta! Den är så lång att man inte behöver vara i samma rum för att knu..[edit]..mysa.
  • Anonym

Spelar ingen roll egentligen. Om killen är bra så funkar det oavsett lång/tjock. Men generellt sätt så känns det oftast mer om den är lite tjock...
    Men undrar om killen som har en tjock snopp kanske gör tjejen lite "större" därnere? Då kanske det i sin tur påverkar tjejens nästa relation så att det inte känns lika mycket om nästa kille är mindre?

• Anonym

Hellre tjock än lång, det gör ONT om den slår i tappen under sex. Det jävligaste är att jag inte bryr mig om det just under sexet, smärtan kommer efteråt *ajajaj*

• Anonym (Aqua o Leo)

Min man har en lång och ganska grov, den tar mot livmodertappen och det gillar han, han tycker det är extra skönt då. Tur att jag inte har problem med detta, tycker också det är skönt när han stöter på så långt inne. Han når mig på så otroligt sköna ställen när vi har samlag. Så skönt...

Träffade en gång en kille som hade väldigt liten. Tyvärr hade han ingenting annat som kompenserade heller, så den killen var ingen hit...

• Anonym (Murgut)

Jag tycker som du Anonym (Aqua o Leo). Min mans är bara 18 cm, men det jag gillar är den härliga grovleken. Och jag har haft ett antal att jämföra med............. men honom hittade jag långt före dem, vilken tur jag måste ha haft!
    Efter många år tillsammans blev vi swingers = har sex med andra. Vi har dock inte hittat några vi verkligen gillat bättre än varandra, men skönt har vi haft det).

• Anonym

Tjock... är så skönt tjejer eller hur... håller ni med om det..

• Anonym (YN)

Det hänger på mannen bakom den....huvudsaken han är bra och att kuken är hård!!!

• Anonym

Tjock k*k så att den fyller ut hela fi**an.. mmm..

• Anonym

tjock å tjock...
    en grov och hård. känns bra när grova tänjer ut. och normal lång ska den också va.

• Lolilla

Anonym (Murgut) skrev 2008-02-02 20:51:39 följande:

Jag tycker som du Anonym (Aqua o Leo). Min mans är bara 18 cm, men det jag gillar är den härliga grovleken. Och jag har haft ett antal att jämföra med............. men honom hittade jag långt före dem, vilken tur jag måste ha haft!Efter många år tillsammans blev vi swingers = har sex med andra. Vi har dock inte hittat några vi verkligen gillat bättre än varandra, men skönt har vi haft det).
    Bara 18? Är du medveten om att 18 är väldigt stort?
  • Anonym (hmm)

Den får gärna vara grov, eller normal,bara den inte är överdrivet lång, det har man ingen nytta av som kvinna tycker jag.

• gintonic77

Längden har knappast betydelse så länge den fyller upp ända in. Finns det mer kvar blir ju det bara kvar utanför och närheten blir liksom inte maximal. Grovleken är ju det enda vi kan känna skillnad på. Lagom är bäst=)

• Don38

jag tycker om trånga fittor inte för sladdriga där man inte känner ett smack så fort dom blir blöta ..
    men som tur är har väldigt få sladdriga fittor ..haha

Svar på tråden Tjock eller lång? vad tycker ni? varför?