• Dannee

"HJÄLP" Köpa lös mus vilken ska man ha?????

Sitter här och kollar runt lite på FL och inser att många kvinnor har dildos och annart roligt. Men vi killar vad har vi att roa oss med när vi är ensamma, förutom lenahanden. Skulle vilja köpa en lös mus, Men vet inte vad man ska köpa.... Vill ha tips och idèer

• Svar på tråden "HJÄLP" Köpa lös mus vilken ska man ha?????
  • Anonym (*)

Köp en som du känner dig bekväm med, och när du ändå är på hugget kan du ta en barbara med

• Charlie Bravo

Gröp ur en melon eller en aubergine. Billigt, snyggt och lätt att få tag på. Det bästa av allt är att man kan ha dem liggandes framme utan att det uppstår pinsamheter.

• Anonym

Martinshop på nätet har nog nåt som skulle kunna passa.

• Anonym (Pasta)

Tipset från Fråga Olle på kanal 5 var att fylla en termos med ljumma makaroner och sedan köra på i den. Alternativt att stoppa ned en plastpåse mellan två dynor i soffan och sedan köra på där.

Alla sätt är bra utom de dåliga...=). Kanske något värt att prova i väntan på en köpt lös mus?

• puttekula

Fleshlight, närmare verkligheten kommer du inte

• Dannee
    puttekula skrev 2008-01-29 18:19:56 följande:
    Fleshlight, närmare verkligheten kommer du inte
    okej ska kolla in den. Skulle vara roligt att överraska tjejen med den :)
  • Anonym (särskriva)

Varför vill du köpa en lös mus? Är det inte bättre att musen är i bur, annars kommer den kanske undan i något hål nånstans..?

• Anonym

Finns en på Ooups! som jag kände lite på/i (med handen, jag är tjej), den skulle jag nog tjacka om jag var kille. Den kändes som min egen f*a. Helt sanslös. Mycket glidmedel också...

• Anonym

läste här någonstans att killar kan använda en sån där uppblåsbar simkudde som barn har på armarna när de ska lära sig simma. och så mycket glid förstås!
    Lycka till

Svar på tråden "HJÄLP" Köpa lös mus vilken ska man ha?????