• Grodan Soda

Såg ni "Outsiders" igår? Paret som låtsades att hon var en ponny?

Jag har faktiskt aldrig sett maken till program! Skrattade så jag tjöt faktiskt. Självklart ska man ha rätt att utöva sina lustar hur man behagar (så länge det inte skadar någon förstås) men jag hade faktiskt aldrig hört talas om detta "fenomen" tidigare. Tanken på att klä ut mig till häst, springa omrking och dra maken i en kärra samtidigt som jag gnäggar och stegrar är bara för rolig!

Hade du hört talas om detta tidigare?

• Svar på tråden Såg ni "Outsiders" igår? Paret som låtsades att hon var en ponny?
  • mammaNena

nej inte mer än att man lekte häst när man va liten.. men det har väll sin tjusning detta oxå

• azofia

Jaaaa! Såg något liknande program för några år sen om det där. Helfestligt!
    Självklar respekterar jag andras böjelser, men tanken att göra det själv fick mig att skratta läppen av mig.

• Twiist3d

Jag hade faktiskt inte hört talas om detta tidigare. Satt och kolla på det med sambon och min mamma, och hon satt och skratta och skaka på huvudet. Haha :) Gjorde jag med får jag erkänna.. Men man får ju tycka att det finns "konstiga människor".

• Dimitra

Det är fler som höjde på ögonbrynen
    Tråden: PONNYGIRLE

Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel.
  • CarlHerman

Ja, såg också nåt liknande program för nåt år sen så jag kände till fenomenet. undrar hur man kommer på att man gillar ponyplay? Ser man en häst som drar en vagn och tänker att "det där vill jag också göra"?

• BetongMorsa

Ja o jag fattar inte hur man kan komma i en sån situation *asg* de måste ju fatta att de "skämmer ut sig" eftersom att denna böjelsen inte kan va särskilt vanlig :)

men de skulle ju flytta till Götet där det va vanligare....säger ju att det e sveriges baksida :)

• CarlHerman

Fungerade det som förspel eller gjorde de bara sin ponny-grej och var nöjda sen? Fattade inte det riktigt.

• Grodan Soda
    CarlHerman skrev 2008-01-29 16:59:49 följande:
    Fungerade det som förspel eller gjorde de bara sin ponny-grej och var nöjda sen? Fattade inte det riktigt.
    Jag vet inte riktigt. Men hon sa ju att det "kryddade deras sexliv" så kanske är det ett slags förspel? Tänk om man skulle säga det till maken: "Du, ska jag klä ut mig till häst så du blir lite het på gröten"? Eller ännu värre, helt plötsligt börja gnägga mitt i allt?
  • CarlHerman

Ja, gnägga och krafsa i marken med ena "hoven" och slänga med manen. Vad förvånad han skulle bli. Men jag tycker det är kul att en del har lite udda grejer för sig, underhållande om inte annat.

• Pockadockan

HAHA! GÖr folk sånt?! Jag började skratta högt här på jobbet när jag läste

Svar på tråden Såg ni "Outsiders" igår? Paret som låtsades att hon var en ponny?