• annaknin

Pusselmatta i skumgummi! Vart kan jag hitta en sådan?

Vill köpa en pusselmatta i skumgummi till sonens framtida rum. På Tradera hittar jag två varianter: Cars och Disney-prinsessor. Vill inte ha något av dem. När jag googlar efter något annat hittar jag ett jättebra alternativ, men det är på en sida som bara säljer till förskolor och liknande, inte privatpersoner.

Någon som vet ett alternativ?

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Svar på tråden Pusselmatta i skumgummi! Vart kan jag hitta en sådan?
  • TheDyingBride

Barnens hus.
    Vet att det finns någon variant här iaf, vet dock inte om det var med bilar och prinsessor, men det var en sån matta iaf.
    Finns säkert på de flesta leksaksaffärer.

• ShuppShupp

På babyproffsen har dom en pusselmatta med bokstäver. Den är i flera olika färger.

Vi har en sån och är supernöjda, tror nästan att det är vårt bästa köp till sonen hittills. Den är så bra för han at sitta och leka på och nu när han håller på att försöka lära sig att ställa sig upp så är den ju perfekt... han gör inte illa sig om han ramlar.

Jag gillar att ha den som träningsmatta oxå... brukar göra situps å andra övningar på den

Tror den kosta runt 350kr

• asaki

babyproffsen-butikerna har mattor med bokstäver. toys'r'us har massor av varianter, siffror, djur, bokstäver och annat. när vi köpte för ett drygt år sedan hade de det bästa priset också.

• Liselurvan

Det finna en leksaksaffär som heter Happies, där har de såna!
    Jag bor i Sthlm.

• TheDyingBride

Ah, du ville INTE ha något av dom.
    Jag läser som en kratta med.
    Men då är ju de som finns på barnens hus perfekta, när jag tänker lite tror jag de var med siffror.. eller bokstäver?

• Majsan70

Ö&B har ibland, Rusta, Toys, BR o de flesta andra leksaksaffärer. Dottern har med massa roliga djur som hon bara älskar.

• Moniqe1979

www.biltema.se/ sen artikelnummer 47-686
    kostar 59 kronor kallas hoppa hage matta men kan byggas ihop hur som helst med siffrorna 1-9 som fyrkanter och 10 som en halvmåne.

• metallgem

www.inreda.com/
    Under mattor hittar du enfärgade, snyggare om du frågar mig..
    Heter pusselmatta ergo.

• ShuppShupp

Den från babyproffsen tyckte vi var bäst eftersom den var störst...
    Den har hela alfabetet så man kan bygga den riktigt stor medans de andra varienterna vi såg bara hade typ 9 bitar.

• DropDeadUgly

Den har vi med

Stumpan83 skrev 2008-01-29 17:06:15 följande:
    BR har dem. Vår son har fått sin därifrån. Är massa djur på den.
  • annaknin

ShuppShupp: Vad kostade den med alfabetet?

• scs

Köpte ett med alfabetet samt siffrorna 0-9 på Ica Maxi i går för 99kr.

• annnniz

jag hittade min på barnens hus det är med siffror 0-8...

• annaknin

Oj det var ju billigt! Måste nästan ta en promenad dit och kolla då...

scs skrev 2008-01-29 19:26:20 följande:
    Köpte ett med alfabetet samt siffrorna 0-9 på Ica Maxi i går för 99kr.
  • Suddisen

Jag köpte en på Ullared med 10 bitar med siffrorna 0-9 på. Kostade 49 kr... Men du kanske inte har vägarna förbi där precis

Svar på tråden Pusselmatta i skumgummi! Vart kan jag hitta en sådan?