• LOTTAAA

v. 12+4 och EXTREMT trött

Nån mer som är såhär trött?
    Har läst att tröttheten skulle gå över de här veckorna.. Men jag har blivit jätte- trött nu senaste dagarna!!

Kan det vara nåt som man har brist på, eller nåt?

• Svar på tråden v. 12+4 och EXTREMT trött
  • Jannabus

Jag är i v. 12+2 och känner precis samma sak som du. Jag skulle kunna sova i hundra år om jag fick! Jag ska till BM om en vecka, tänkte kolla järnvärdet då.

• Född 80

Jag håller med. Har mått jätte bra i 12 veckor. Jag har inte känt av några symptom alls. Jag är nu i vecka 13 och den senaste veckan har jag mått jätte dåligt, spytt och varit jätte trött. Konstigt, jag som trodde jag klarat mig från det där.
    Mvh Anna

• LOTTAAA

Jag har bara mått fruktansvärt illa de här veckorna som varit, är liiite bättre nu ialf.. peppar peppar

Men har inte varit trött innan, nu är jag extremt trött o ligger jag ner o ska vila så känns det som att pulsen slår fortare så jag får andas fortare..

• LOTTAAA

ja jag äter postafen, men jag har ätit dom i ca 8 veckor nu utan att vara såhär trött, så tror inte att det kan vara dom...

• snutti

Jag har också vart extremt trött de senaste veckorna, det kommer som en smäll på käften och jag skulle kunna somna om jag bara blundar, vart jag än är... Är i vecka 14 nu

• Vonkan84

Jag var extremt trött från vecka 4 till vecka 15, så det varierar nog från person till person

* 3 Februari, Mamma & Pappa längtar efter dig *
  • HannaoNicko

jag har varit trött till och från hela graviditeten, är snart i v.30 o de har fortfarande inte gått över...har dåligt blodvärde och det beror antagligen på det. Om jag va du skulle jag börja med järntabletter redan nu. Eller blutsaft, de hjälper litegrann iaf...finns på vanlig mataffär

Svar på tråden v. 12+4 och EXTREMT trött