• Neubert

    Pappa & Son resa

    Tja!

    På fredag bär det av... Min 3,5åriga son har tjatat i flera veckor, räknat antal dagar, har sin egna biljett på kylskåpet... VI ska på Hockey!!!

    I julas fick han sin första Leksand tröja som vi knappt fått tvätta så nu ska vi åka 35mil, se på Leksand - Hammarby (vågar nästan säga: Säkert kort!) och sedan en natt på hotell!

    KOmmer bli kanon kul!

  • Svar på tråden Pappa & Son resa
  • Papito

    Låter kanonkul! Tänk vad stort det blir för lillgrabben. Längtar till jag kan ta med min lilla på roliga äventyr.

    Lycka till!

  • Pappa Laban

    Det tror jag han kommer att tycka bli hur nice som hellst om han nu har det intreset.Jag har sj en son på snart 5år som är helt galen i att följa med på fotboll,Det hela började med att jag frågade honom om han ville följa med på If Elfsborg Djurgården för 2 år sedan då var han knappt 3år,Sen har det bara varit fotboll i huvudet på han(Hur kul som hellst att han tycker om det).
    Lycka till med resan och hoppas att det blir som förväntat.

  • Ulfino

    Gick med bäste vän och hans 3-åring på ishockey och han blev helfrälst. Verkar vara en bra ålder att locka in barn på olika sporter.

    Tyvärr tar Globen fullt pris även för 3-åringar...!

  • Ulfino

    Tja, det verkar som att Dalarna inte kan spela hockey... Mini-Neubert har inga funderingar på att förlänga sin resa för att se bra hockey? Kanada senare i höst...?

Svar på tråden Pappa & Son resa