Samlagskulor
Jag funderar på att köpa sånna där samlagskulor för att piffa upp sexlivet här hemma.
lustjakt.se/Transition/Shop/Pages/Shop_Product.aspx
Någon som provat de?
Är de att rekommendera eller avråda?
Jag funderar på att köpa sånna där samlagskulor för att piffa upp sexlivet här hemma.
lustjakt.se/Transition/Shop/Pages/Shop_Product.aspx
Någon som provat de?
Är de att rekommendera eller avråda?
Fått både positivy och negativ kritik....de låter intressant för mig. Testa vet jag :)
Jag har såna å min man fullkomligt älskar dem =)=)=) Bara jag antyder att jag har dem inne så blir han helt till sig och rusar nästan hem från jobbet hehe... Själv känner jag ju av dem lite under sex men inte sådär wow.
Få rhem mina imorron så till helgen ska dom testas, fast jag har köpt de guldfärgade
Samlagskulorna är en riktig storsäljare.
Vissa älskar dem, vissa märker inte något större av dem och andra tycker att det är otäckt då de känner sig osäkra på om de ska komma ut eller ej.
(De kan inte fastna. Dock om man har framåtvänd livmoder så kan de lägga sig som på en "hylla").
Många tjejer tycker att de kommer till sin rätt i ridande ställning.
Männen brukar älska dem, då kulorna stimulerar ollonet under samlaget.
De som älskar kulorna - brukar vara fullständigt tokiga i dem och säger att de är beroendeframkallande ;)
Lis Alm skrev 2008-01-30 15:42:07 följande:
"Samlagskulor"? Är det testiklarna eller?
Ingen mer som har någon åsikt eller provat dessa? :)
han jag har har en väldigt stor.. går det lika bra då eller kan de nästan bli ivägen då??
konstig fråga kanske
han jag har har en väldigt stor.. går det lika bra då eller kan de nästan bli ivägen då??
konstig fråga kanske