• morsa83

    Fin dikt till min älskade mormor.

    I lördags så dog min älskade mormor. Jag saknar henne verkligen. Jag vill lämna en fin dikt till min mormor. Gärna nåt med att hon kommer att träffa morfar och att jag kommer sakna henne mycket. Men minnas henne väl. Jag har inte ork, eller kommer inte pånåt att skriva själv. Tar gärna lite hjälp....

    Saknad och Älskad min Mormor

  • Svar på tråden Fin dikt till min älskade mormor.
  • lovely lady

    saknaden biter och glöder i mig, obeskrivlig är min kärlek till dig.
    Livets vändningar är svåra att greppa och förstå, vill inte att det ska vara så!
    Du vet att jag alltid bär ditt minne i mitt hjärta, och du finns med mig vart jag går,
    kärleken till dig är sann och består.
    Alltid ska du fattas mig, mormor jag älskar dig!


    stolt mamma till Christian född 06-11-26
  • morsa83

    lovely lady skrev 2008-01-30 08:01:53 följande:


    saknaden biter och glöder i mig, obeskrivlig är min kärlek till dig.Livets vändningar är svåra att greppa och förstå, vill inte att det ska vara så!Du vet att jag alltid bär ditt minne i mitt hjärta, och du finns med mig vart jag går,kärleken till dig är sann och består.Alltid ska du fattas mig, mormor jag älskar dig!
    Åh...Tack så jättemycket, den var verkligen fin. Den blir nog bra den. Tänkte skriva den och sen lägga någon fin ängel och tulpan runt, hon älskade tulpaner.
    Tack än en gång....
  • lovely lady
    morsa83 skrev 2008-01-30 08:59:54 följande:
    lovely lady skrev 2008-01-30 08:01:53 följande: Åh...Tack så jättemycket, den var verkligen fin. Den blir nog bra den. Tänkte skriva den och sen lägga någon fin ängel och tulpan runt, hon älskade tulpaner.Tack än en gång....
    det blir jättefint!!! beklagar sorgen, och känner med dig. Det är en obeskrivlig saknad när en ängel flyger hem.

    stor varm kram
    stolt mamma till Christian född 06-11-26
  • Meus Veritas

    så jäkla fin, fick tårar i ögonen, saknar själv min underbara mormor extremt mycket. Hon dog för 3 år sen av en propp i hjärtat, 64 år gammal

  • nudelbumsan

    Mormor min mormor varför just du?
    vi som skulle haft så roligt här & nu!
    Mormor tar morfar i handen & omfamna varandra
    eran kärlek kommer lysa ända ner till oss andra.
    smärtan är stor & jag försöker blunda hårt
    men varför är det så svårt?
    Snälla gud ta hand om min vän
    så kommer jag sen..

  • Lina99
    Min mormor har caner i leven, och ligger på sjukhuset hon vet nte ens vem vi är hon känner bara igen vår röst du har blivit en annan persson sitter och kallar oss massor med saker vi vet att du har blivit uppröd efter detta, kom i hår när du sa till min mamma ser du dom änglarna där uppe dom väntar på mig nej du får nte dö vad ska jag göra utan dig du  finns längst in i mitt hjärta saknar dig som fan, kommer och hälsar på dig snart och du får ta hand om mormor ge honom en kram så känner han sig säker, men kommer och hälsar på dig till helgen mormor saknar dig :( Gråter
Svar på tråden Fin dikt till min älskade mormor.