millemullan skrev 2008-01-30 22:38:07 följande:
Hej!Det fina med större kedjor idag tex guldfynd och liknande är att storleken inte är så viktig. Man kan höfta lite på storleken och om den inte är lagom så ska det gå att fixa till utan extra kostnad. Vad gäller vilken ring man ska välja, eller hur han ska kunna välja rätt ringutan att du är med så gjorde i alla fall jag som så att när jag och min kille var på stan eller i något köpcentra eller liknande så "skämtade" jag om att vi skulle kolla på förlovningsringar. Efter några vändor så hittade vi en ring som vi båda sa att OM vi skulle förlova oss, så skulle det bli den ringen. På så sätt skan man sedan välja att antingen få en överraskningsförlovning med rätt ring, eller planera förlpovningen tillsammans utan att någon tänker att jag hade hellre velat ha den andra ringen.... Känner åtminstone ett par till som fått sin drömring på just detta sätt och ändå varit omedvetna om det stundande frieriet!Så lycka till och hoppas det blir en underbar dag för er båda!
Det är ju precis det, själva överraskning, man vill inte veta när och om den ska komma egentligen. Då är det ju som sagt bra att kika lite "för skojs skull" Ska nog lura in min sambo och hinta lite.
Inte lika kul att dra in honom och säga, den här ringen SKA jag ha, he he.