• china4ever

Egypten - Solresor

Någon här som åkt med Solresor till Egypten? Vi ska åka sista veckan i april till Sharm el Sheik och bo på hotell Royal Albatross. Önskar så väldigt mycket att det ska vara riktigt bra. Någon som vet?

• Svar på tråden Egypten - Solresor
  • modesty74

Hej,

Jag skall till samma hotel med min bästis + 8-åriga dotter i november-08. Har alltså inte varit där själv ännu, men åker efter rekommendation av mitt ex och vår 5-åriga son som var där i december-07. Mitt ex (som har rest över hela världen) sa att hotellet var ett av de bästa han bott på, maten var bra, vädret bra och Aqualand (vattenlekparken) var kanonskoj både för vuxna och barn. Det enda han tyckte var negativt var att det var långgrunda stränder och att det därför var svårt att bada och snorkla. Annars var allt kanon, enligt honom. Min son älskade också Sharm el Sheikh och hotellet.
    Ha en trevlig semester. Hör gärna av dig och tala om vad du tyckte:0)

• jessie jones

Jag har varit i Egypten 2 ggr. Jag älskar de landet. Har varit i Hurghada & Makadi Bay.
    Åkte med solresor ena gången och det var väl OK för oss men det var många på flygplanet ner som helt huxflux hamnade på andra hotell pga dubbelbokningar. Då var det inte till de bättre hotellen heller...Men vi hamnade rätt. Vi hade det jättebra.

• morsigne

har aldrig vart i egypten men min ar fodd der hans mor far och syster ar doda ligger i gravar men jag kommer nog fa treffa hans tva systrar och bror

Svar på tråden Egypten - Solresor