• rebecku

Hyra bilbarnstol?

Sett att man kan hyra bildbarnstolar från olika ställen och sen byta upp till en annan modell när barnet växer.

har nu glömt vart jag läst det här! Nån som vet vart på internet man kan hitta de eller vilka företag som sysslar med det här?
  • Svar på tråden Hyra bilbarnstol?
  • Carr0n

Försäkringsbolag gör det. IF kan du hyra hos utan att ha någon annan försäkring där. Folksam har också, men då måste man ha bilen försäkrad hos dem.

• Carr0n

Vissa babybutiker kan också göra det, som barnenshus. Vissa BB har också att man kan få hyra babyskydd via dem. Men inte där jag bor.

• liba71

Hej, vi har hyrt den första bilbarnstolen eller barnskyddet via NTF. Jag har klistrat in en länk där det finns en lista per län om hur man kan hyra!!
    Hoppas du hittar något bra! Kostnaden är 340 kr för 9 månader, helt ok.
    Hälsningar
    Li

www.ntf.se/konsument/barnibil/default.asp

• Carr0n
    liba71 skrev 2008-01-30 17:00:36 följande:
    Hej, vi har hyrt den första bilbarnstolen eller barnskyddet via NTF. Jag har klistrat in en länk där det finns en lista per län om hur man kan hyra!!Hoppas du hittar något bra! Kostnaden är 340 kr för 9 månader, helt ok. HälsningarLiwww.ntf.se/konsument/barnibil/default.asp...
    Dom hyr väl bara ut under korta perioder? Iaf när jag mailade dem så sa de det.
Svar på tråden Hyra bilbarnstol?