Färga blockchoklad?
Tänkte smälta vit blockchoklad och skriva dotterns namn och göra hjärtan för att lägga på tårtan till helgen... går det att droppa i några droppar röd karamellfärg för att få chokladen rosa??
Tänkte smälta vit blockchoklad och skriva dotterns namn och göra hjärtan för att lägga på tårtan till helgen... går det att droppa i några droppar röd karamellfärg för att få chokladen rosa??
Vet inte om det går. Men jag vet att det går att köpa färgad choklad. Nu är det kanske försent för att hinna få det till helgen men kanske till en annan gång. http://www.kakburken.se/index.php?cPath=82_174
Jag gjorde iaf rosa chockladmouse. Men då blandade jag röd karamell färg i grädden och sen hällde i chockladen. Då gick det bra.
varför inte testa med lite choklad och göra så som du skrivit i ts, det låter ju inte helt fel tänkt iaf
men nu blev ju jag nyfiken och vill veta om det faktiskt funkar
Tror att risken är att chokladen blir gryning! Just vit choklad är väldigt känslig att jobba med!
Men som flera redan skrivit, jag är oxå nyfiken på om det fungerar så skriv när du testat!!