Tips för att få en pojke
Det finns ju en massa "skrönor" osv, hur man ska göra för att få en pojke resp flicka.
Någon som vet hur man får en pojke?
Och ja, jag förstår att man inte kan lita på dom, men man kan ju göra ett försök iaf
Det finns ju en massa "skrönor" osv, hur man ska göra för att få en pojke resp flicka.
Någon som vet hur man får en pojke?
Och ja, jag förstår att man inte kan lita på dom, men man kan ju göra ett försök iaf
Hört att det ökar att det blir en pojke om tjejen rider
Skojar du?
e de inte så att flickspermerna lever längre så de e lättast att få en pojk om man planerar graviditeten väl å har sex på ägglossningen eller dagen innan. eftersom dem spermerna e svagare.
Nej Babe...enligt forskning så är det så.
Men är det mycket flickor i släkten så är det lättare att få flickor eller om det är mycket pojkar i släkten så är det lättare med att få pojke.
Också hört att chansen är större om tjejen rider att det blir en pojk!
Baki från för att få pojke, precis vid äl dagarna.+ att få orgasm eftersom ph värdet då efter gynnar pojk spermien.
har också läst att mannen inte ha utlösning 2 dagar innan för att öka mängden av utlösningen som då ska innehålla fler pojk spermier??
Har 2 flickor och jag gjorde inget av det nämda :) planerade mina 2 flickor :)
Jag har hört att för att få en tjej ska man ha rosa strumpor på sig under akten
kanske blå mössa för en kille då?
Jag hittade detta i aftonbladets söndagsbilaga för några veckor sen.
Lycka till!
*Shettlesmetoden: För att få pojke: Ha sex under eller nära ägglossningen.
Mannen ska tränga in djupt i slidan
Mannen ska ha hög spermiehalt.
Kvinnan ska få orgasm före mannen.
För att få flicka: Ha sex ofta för att hålla spermiehalten nere.
Mannen ska inte tränga in så djupt. Missionären.
Kvinnan ska ej få orgasm under samlaget.
Mannen bör hålla pngen varm typ långkalsonger.
*Whelanmetoden: Vill man ha en pojke ska ni älska 4-6 dagar innan kvinnans kroppstemp börjar att stiga / ägglossning. Om ni vill ha en flicka, älska 2-3 dagar före ägglossning.
0+12 metoden : För att få en dotter: Se till att mannen ej får utlösning under minst en vecka. Ha oskyddat sex bara en gång per månad och bara mellan 8-20 timmar efter ägglossning. Ät kost som innehåller kalcium, magnesium och tranbär.
två dagar innan äl om man vill ha pojke
Ha mycket sex under ägglossning !Då är möjligtheten stor för att få pojke!Har du flera flickor innan,TS?
jag har en flicka och vill ha pojke
Hade sex 5 gånger under 3 dagar då jag hade äl med första. Flicka.
Andra gången sex 1 gång i närheten av äl. Enligt RUL är det en också en flicka.
På sambons sida får de bara pojkar i övrigt. Så vetitusan det där med teorier alltså.
Puffar
det stämmer på de flesta
kanske män har fel så att det inte blir pojke när det ska bli
Jag har två pojkar och jag hade stenkoll på min ÄL genom ÄL-test, temp osv. Jag tror så här i efterhand att mina pojkar blev just pojkar pga att jag träffade ÄL precis. Inget jag visste då, önskade mig bara så gärna barn. :) Får jag någon gång i framtiden fler barn, får jag väl prova det motsatta. :)
Jag vill att få en pojke jag kan inte veta när är ägglosning tack