• Joppsan

Skötväska från Jysk?

Hej!

Idag köpte jag en skötväska från Jysk. Det är är en Nalle-Puh väska, grå med blå detaljer. Den kostade 199:-

Är det nån annan som har den och vet om den är ett bra köp? (Tur att det finns "Öppet köp"!) För det är väl ett väldans bra pris i så fall?

• Svar på tråden Skötväska från Jysk?
  • Bebbsen05

Jag har inte just den, utan en annan från Jysk. En mörkblå med en nalle på. Kostade 168kr och har vart jättebra!

• norgesessan

jag har också den mörkblå....köpte den i 03......har tre skötväskor, en riktig skötväska, och två axelveskor(den ene är så ful, men har ringar som kan hänga på sulkyn, den andra är finare, men den kan inte hänga på sulkyn om inte sonen ska få den i hovudet(remmen) Det är iallafall inget fel på det mörkblåa.

• Jordgubbar med glass

Jag har den med Nalle Puh och jag tycker att den verkar jättebra. Och sen passade den bra till vagnen som vi har i källaren oxå

• LillaMalin

Jag har köpt den blå med nallen på
    Skönt att höra att några tycker den är bra

• gummibears

Är det någon som har en bild på hur skötväskan med Nalle Puh ser ut?? Nyfiken!! Är på jakt efter en skötväska, men jag vet inte vad för någon jag vill ha.

• Jordgubbar med glass

gummibears

Jag vet att Amanda Pitkänen (tror att det stavas så) har en bild på en sådan väska i sitt galleri.

• gummibears

Tack! Jag tog svängen förbi när jag var ute och handlade. Så jag såg hur den ser ut, och jag köpte den oxå. Samma grå som min vagn är. Så det passar bra! Fast jag vet inte hur en bra skötväska ska vara.

Svar på tråden Skötväska från Jysk?