• Anonym (Fundersam)

Hjälp....Min kille vill piska mig tills jag kommer??

Har en fundering...

Min kille vill väldigt gärna att vi testar att Piska varandra mm...(Vad nu mm innebär)

Han skulle vilja piska mig till jag kommer...
    Jag är väldigt nyfiken på detta å tror att jag skulle vilja gå med på det.....

Men jag e väldigt oerfaren när det gäller sex...

Undrar därför går det att "komma" enbart genom att bli "piskad" Finns det någon som har idee´r / Förslag på vad man kan göra??

• Svar på tråden Hjälp....Min kille vill piska mig tills jag kommer??
  • Anonym

Endel kan ju komma utan stimulans på kroppen, men det är riktigt ovanligt. Menar du piska på typ rumpan så tror jag det blir svårt att komma av enbart det.

• Anonym (Fundersam)

PUFF

• Shadilly

Alltså, visst finns det folk som kan komma genom att bli piskade, men för det krävs ju att du dels ser en sexuell laddning i att bli piskad/smiskad, och dels att du upplever sexuell njutning av att bli det.

Jag tror att du först och främst skulle börja utforska vad du tänder på lite försiktigt, det låter som att han hoppar över ett par stationer

• Anonym (Fundersam)

Vad "hoppar han över"

Vad finns det jag kan göra??

Jag kan inget om sex

• Anonym

Om du inget kan bör du inte ge dit in i så avancerade lekar.

Anonym (Fundersam) skrev 2008-01-30 23:34:42 följande:

Vad "hoppar han över"Vad finns det jag kan göra??Jag kan inget om sex
  • Anonym (Fundersam)

Vad är det som är så avancerat med att bli piskad??

• Agapi

Tror inte riktigt att de funkar så att man kan ta vem som helst och få denne att nå orgasm genom att piska henne/honom. Låångt ifrån! Om du är såpass oerfaren bör du nog testa dej fram me mer "snälla" saker först.

De flesta behöver långt mycke mer stimulans än pisk/smisk. De flesta gillar nog inte ens de. Så de är nog bättre att DU tar reda på vad DU tycker om och tänder på först. För att bara ligga där och bli piskad kommer antagligen inte ge dej något mer än smärta.

• Yrslan

Skulle aldrig ställa upp på något jag inte förstod vidden av, tycker att du kan piska honom istället. Min ena dotter sa till en pojkvän som ville prova analsex. Om jag får köra in en gurka i analen på dig, så kan ju du försöka på mig sedan..
    Han frågade inte igen efter det..... har du ingen erfarenhet av sex så tycker jag INTE att den ska börja med att du får pisk.

• Anonym

Om du aldrig tänkt tanken om att bli piskad förr som upphetsning så ska du nog låta bli.

• Trossens mamma

Låter inte bra att börja med s/m sex som första sexuella grejjen man gör.
    Är väl bättre och börja "normalt" och undan för undan se vad man gillar.

Mamma till Lova och Alvin
Svar på tråden Hjälp....Min kille vill piska mig tills jag kommer??