• Anonym (nyfiken)

straffknulla mig med slak kuk, betyder?

Hej
    Lite löjligt kanske men vad menar killen egentligen när han säger att han skall "straffknulla mig med slak kuk?

• Svar på tråden straffknulla mig med slak kuk, betyder?
  • Shadilly

Att han borde uppdaterat sina fraser sedan högstadiet? *skrattar*

• Marvinna

Eh det kan man verkligen fråga sig.

Anonym (nyfiken) skrev 2008-01-30 23:25:35 följande:

HejLite löjligt kanske men vad menar killen egentligen när han säger att han skall "straffknulla mig med slak kuk?
  • Pinkstar

straffkull.. oj låter livsfarligt juh
    ne du ingen aning.. han kanske tycker du har gjort dig förtjänt av det på något sätt.. personligen hade jag nog bara asgarvat..

• Anonym

Straffkunlla? Haha ja det låter farligt - och speciellt om det händer med SLAK kuk... Hur hade han tänkt fixa biffen då?

• Anonym (p)

Frågade min kille vad han trodde att det betydde å han trodde att killen menar att han skall "Låtsas" knulla utan stånd....

Alltså blir det som "Mus smällar" med han Ollon & kuk ganska hårt mot din "mus" Så att det skall göra ont/svida...

Var det menat på ett snällt sätt ??

(Förstå mig rätt)

Han visste inte men trodde det...

Skulle gärna oxå veta säkert

• Anonym
    Anonym (p) skrev 2008-01-30 23:37:19 följande:
    Frågade min kille vad han trodde att det betydde å han trodde att killen menar att han skall "Låtsas" knulla utan stånd....Alltså blir det som "Mus smällar" med han Ollon & kuk ganska hårt mot din "mus" Så att det skall göra ont/svida...Var det menat på ett snällt sätt ??(Förstå mig rätt)Han visste inte men trodde det...Skulle gärna oxå veta säkert
    Din kille har lite udda fantasi... hur fan kom han på allt det där?
  • Anonym (p)

Vad skulle det annars vara (Svarade han)

• Anonym (nyfiken)

Anonym (p) skrev 2008-01-30 23:37:19 följande:

Var det menat på ett snällt sätt ??(Förstå mig rätt)
    Jag det var ett snällt skämt bara när jag busa med honom. Fundera på om han typ skulle reta mig med en slak snopp så jag bara ville ha honom mer men inte fick.
    Fortfarande nyfiken =)
  • Anonym
    Anonym (nyfiken) skrev 2008-01-30 23:41:43 följande:
    Anonym (p) skrev 2008-01-30 23:37:19 följande: Jag det var ett snällt skämt bara när jag busa med honom. Fundera på om han typ skulle reta mig med en slak snopp så jag bara ville ha honom mer men inte fick.Fortfarande nyfiken =)
    Fråga honom?
Svar på tråden straffknulla mig med slak kuk, betyder?