• mumama

    nakenfotograf?

    veet nån hur man får tag på en fotograf som tar sensuella bilder? ær det bara att ringa o fråga? har nån gjort det?

  • Svar på tråden nakenfotograf?
  • Havsblomma

    Modellbilder är en bra sida om man vill testa att stå modell, men då får man i regel räkna med att fotografen kommer att vilja sprida bilderna och visa upp dom på sin hemsida etc. eftersom Modellbilder i första hand är en sida där amatörer kan mötas och utbyta erfarenheter. Visst förekommer undantag från det, men då handlar det mer om vanliga uppdrag som man ju kan ge till vilken yrkesarbetande fotograf som helst. På modellbilder finns både en del riktigt duktiga fotografer och en massa rätt usla fotografer registrerade, så man bör vara lite kritisk när man surfar runt. Det finns som sagt inte heller några garantier för att det ens är näringsidkare utan många är vanlig privatpersoner som håller på med foto som hobby.

    Jag tror att de flesta fotografer som är intriktade på porträttfotografering kan göra den typen av uppdrag. Det är relativt vanligt i samband med bröllop (som brudens morgongåva till brudgumen) så söker du på FL:s systersite Bröllopstorget så kommer du att hitta tips på fotografer.

  • ClaudiaK

    Hejsan! Råkade stumla förbi detta inlägget (10 år senare!) men ville ändå passa på att berätta att jag är naken-fotograf som fotat porträtt i snart 10 år.

    Om du fortfarande är intresserad är min hemsida claudiakent.com och där finns mest mina konstnärliga arbeten men hör av dig om du är intresserad så kan jag skicka fler bildexempel!

  • Mannaman08

    Hjälper dig gärna med å ta bra vackra bilder på dig. Gillar att fotografera nakna sensuella bilder. Har mycket erfarenhet då jag å tjejen fottar mycket å även filmar oss och varandra. Är inget proffs men har lärt mig bra och tycker det är väldigt kul å lite av hobby. Lekfullt men med vackra sexiga bilder som resultat.

    Mvh M

Svar på tråden nakenfotograf?