mörkare hår på magen?
Har fått grövre och mörkare hår på magen...
Vad törs jag använda för att ta bort dom?
Har fått grövre och mörkare hår på magen...
Vad törs jag använda för att ta bort dom?
Låt de vara jag har också fått det de försviinner efter graviditeten.
Nej det gick inte bort för mig!!!
Gjorde de inte? Oj då det har de sagt till mig att det gör.
Jag ser ut som en apa på magen just nu.. hehe.. Fast det är ljusa hårstrån som bara syns när jag ligger ner.. men hade inge hår alls på magen innan.. och nu massor.. När jag väntade min son fick jag inge hår alls på magen, och nu som sagt så ser jag ut som en apa!! Men hoppas att det går bort efetr förlossningen.. men eftersom att det är så ljusa hårstrån spelar det ingen roll!!
Det finns ju sån där hårborttagningskräm..men törs jag använda det?
Hört att man inte får bleka o färga håret på huvudet,så det verkar som det är farligt att få kemikalier på kroppen..?
Vill inte se ut så här hela sommaren...
Om du är gravid så skulle jag vänta med att ta bort det alt raka men när du fött kan du prova med hårbortt. kräm eller ngt.
har också haft så under båda graviditeterna,väldigt sexigt
raka bort det! Använd inte hårborttagningskräm.
Eller varför inte plocka med pincett. Det göt jag, har några stycken som är lite mörkare och dessa plockar jag bort
Trodde jag var ensam om detta!!! Jag är livrädd att börja ta bort håret om det kan bli sju resor värre isåfall! Kanske ska vänta tills efteråt & se om de är kvar....
Har oxå fått dessa mycket sexiga strån! plockar dom med en pincett...
Plocka ALDRIG bort hårtstrån med pincett, inte någonstans på kroppen!!! Det blir bara värre då, nästa gång det växer ut blir det grövre sen grövre...som skägg! Inte kul
Ja vet för jag gjorde det innan, lite på vagen och hakan å det blev värre!!! Sen gick jag till en klinik där d bränner bort hårtsäck för hårsäck, kostar lite (ca 300-400 för 30 min) å tar lite tid men det är absolut värt det!
Sen blir ni fina som jag blev
PS: Diatermi heter metoden...
Lycka till!
raka inte bort håren,det blit värre.
gjorde det och har svarta tjocka hår under naveln som inte gått bort tack vare att jag rakade bort håren då jag väntade min son.
nu ska jag låta dessa nya hår vara.
jag har också luden mage. haha. än så länge stör håren mig inte, de bara finns där. hoppas verkligen att de går bort efter förlossningen! :)
Ja ja,det får väl bli baddråck istället för bikini..min pojkvän ser dom fotfarande inte,säger att jag överdriver...men jag tror att han bara säger så för att vara snäl..
Tack för alla goda råd,framför allt skönt att höra att jag inte är ensam om det!!
frida h:
jag hade fotat min håriga mage "uppifrån" för någon vecka sedan, och när min sambo fick se kortet utbrast han: "men gud! jag trodde det var MIN mage!" hrmpf. *muttrar*
(systernegativ)
Smidig kille du har(ler).
När jag frågade min kille om jag fått ett större arsel svarade han
-nä,bara lite hängigare.
frida h:
*fniss*
han säger mycket snällt om min håriga mage också det var bara en sån härlig kommentar tycker jag. men kortet är verkligen hemskt, så jag förstår honom! ;) i vanliga fall tycker jag dock om min håriga lilla mage, och det gör han med. håren ser ut att höra hemma där, så än så länge har jag ingen lust att ta bort dem... blir det mycket mer så vaxar jag väl skiten i sommar för att slippa skämmas ;)