• LillaMalin

Ni som har/haft brio vegga skötbord

Funderar på att köpa ett vägghängt skötbord till vårat lilla badrum.
    Tyckte dom var så behändiga på bb med första barnet.
    Men jag tycker dom ser så korta ut?

Vill ha ett brio vegga, men hur länge får barnet plats?

• Svar på tråden Ni som har/haft brio vegga skötbord
  • Tossan74

har bytt på mina barn där så länge dom haft blöja,så ca 2½år.Mitt vegga har ju hängt med i 11år nu och har aldrig tagit ner det utan använt hyllan när jag inte haft blöjbarn

• Ninni68

Vår son är 15 månader och vi har inga planer på att sluta använda skötbordet. Det är ett av våra bästa köp, med den son vi har behöver man höga sidokanter på skötbordet . Om han ligger på rygg och sträcker ut benen hänger de lite utanför nu, men han ligger oftast med benen uppdragna eller sitter eller står (med en föräldraarm runt sig).

Jag tycker tvärtom att det är en stor yta jämfört med en del skötbord jag bytt på hemma hos kompisar, det är mycket bredare.

• LillaMalin
    Ninni68 skrev 2008-02-01 11:17:15 följande:
    Vår son är 15 månader och vi har inga planer på att sluta använda skötbordet. Det är ett av våra bästa köp, med den son vi har behöver man höga sidokanter på skötbordet . Om han ligger på rygg och sträcker ut benen hänger de lite utanför nu, men han ligger oftast med benen uppdragna eller sitter eller står (med en föräldraarm runt sig). Jag tycker tvärtom att det är en stor yta jämfört med en del skötbord jag bytt på hemma hos kompisar, det är mycket bredare.
    Det låter bra
    Jag tänker mest på längden...
    Men det kanske blir ett sånt iaf
  • nerina

Jag håller med Ninni68. Vår son är 16 månader och vi använder skötbordet trots att han är längre än det. Inga problem! Jag tycker det är toppen med hyllorna och att kunna ha allt samlat. Vi är jättenöjda med vårt Vegga.

• vil70

Hej vi använde våran Vegga ända tills nästa bebbe kom okt-07 och då hade sonen fyllt 2 år.
    Jag tycker att detta skötbord är super, finns ett liknande på IKEA, men när vi skulle ha det så var det slut under en längre tid.
    Detta skötbord är billigare!

Som sagt jag gillar det skarpt, har tidigare inte använt skötbord så länge pga att dom inte varit så smidiga som detta.

Rekomenderar!!

Svar på tråden Ni som har/haft brio vegga skötbord