• nygift

sista dagen på jobbet...

Sitter här på jobbet och försöker avsluta mitt arbete inför föräldraledigheten. Fattar inte att jag redan är här!? Det har gått så fort. Skall ta semester fram till BF (25 maj), för att få till det sista hemma. Någon annan som också slutar idag?

Må så gott!

• Svar på tråden sista dagen på jobbet...
  • Lilla kotten

Japp, sista dagen för mig också. Har BF 23 maj och det känns skönt att sluta nu!
    Lycka till!

• Lilla kotten

Japp, sista dagen för mig också. Har BF 23 maj och det känns skönt att sluta nu!
    Lycka till!

• Glad i hågen

Nej inte i dag, jag jobbar ett par veckor till. Men SEN ska det bli skönt att få dona på där hemma. Hoppas bebben håller tiden bara så jag hinner detj ag tänkt

• Juni 05

sista dagen för mig också! jag har bf den 9:e juni och har slutat idag pga foglossning.

ska bli skönt att förbereda sig hemma i lugn och ro

• cissilisa

Hej! En till som jobbade sin sista dag idag!
    Har som Juni 05 bf den 9/6 och det känns sååå bra! (fast lite vemodigt kändes det allt, märkligt nog!)

Känns som man har all tid i världen nu att hinna klart allt...

• nygift

Ja, visst kändes det vemodigt och konstigt. När jag vaknade i morse så insåg jag att jag itne skall tillbaka på bra länge... Jag arbetar som projektledare och kommer inte att vara med på slutspurten, det känns lite trist. Men att få barn känns sååå mycket bättre. Ha en riktigt skön helg!

• Fungirl

Jag kommer också gå hem snart från jobbet även om jag inte har bf förrän i juli , men det ska bli skönt att få vara hemma och förbereda sig lite och ta det lugnt med tanke på ryggont och sammandragningar...

Svar på tråden sista dagen på jobbet...