Telia-Bredband-Uppkoppling-Problem
Har du problem med Telias bredbandsuppkoppling, problem som inte beror på din dator? Med problem menar jag t.ex. seghet eller ingen uppkoppling alls.
Har du problem med Telias bredbandsuppkoppling, problem som inte beror på din dator? Med problem menar jag t.ex. seghet eller ingen uppkoppling alls.
Jag har inga större problem med Telia
Vi har dagliga problem med uppkopplingen.
Har haft problem en gång under det dryga året vi haft Telia, fungerar jättebra för oss
Problem som inte har berott på datorn har vi nog bara haft någon gång per år. Däremot är datorn lite speciell, så den gör lite som den vill med uppkopplingen när man precis slagit på den. När den sedan har gått ett tag (5 minuter eller så), funkar den bra.
Våra uppkopplingsproblem är oftast korta. Vi har datorerna på den större delen av dygnet så vi märker de små avbrotten som vi inte skulle ha märkt om vi bara hade haft datorerna på ibland. Det är oftast på dagtid de sker också.
Ja! Vi har ofta problem med uppkopplingen, att det kopplas från och att sidorna inte går att ladda osv osv. Blir så less. *bah*
"Jag har annan leverantör och har inga problem alls med uppkopplingen". Annan leverantör = Skycom. För några år sedan så hade jag Telia och hade då aldrig problem
Ja vi har dagligen problem med detta.. har haft kontakt med telia o det har varit en gubbe här två ggr o kollat o det e ingen felkopplat o inget fel på ledningarna.. men det fortsätter att avbryta... det komme rju igång igen efter ngn minut men riktigt störande är det.. har haft detta sen vi skaffade det :( Men kan ej byta till ngt annat då vi bara kan ha telia.. tyvärr..
Funkar klockrent. Underhåll och driftstörningar pga väder tex får man ta ...