• limaluma

Till alla som undrat över Thermacuts!

Jag har sett många inlägg där folk frågar om Thermacuts. Hemsidan verkar skum då det inte finns några kontaktuppgifter, och det har varit svårt att hitta info om pillrena, eller någon som har testat och kan berätta.

Men jag råkade nu faktiskt hitta en blogg på nätet av en tjej som testat. Och hon verkar vara nöjd med resultatet.
    Det verkar åxå som om pillrena trots allt finns och att dom kommer med posten även om det tydligen kan ta upp till 3 veckor.....

Tänkte det kunde va kul för alla som undrat:

http://bantning.wordpress.com/2007/09/14/6-kg-pa-4-veckor/

• Svar på tråden Till alla som undrat över Thermacuts!
  • jennie ellie

Jag beställde i måndags igår kom lapp i lådan att de fanns att hämta på posten! Aldrig varit med om så snabb service någon gång

• Petrah

hur funkar dessa? varför är dom bättre än alla andra hundratals tabletter?

Wild, Raw and Beautiful
  • jennie ellie

Det är de garanterat inte men kul att pröva

• limaluma
    jennie ellie skrev 2008-01-31 21:13:45 följande:
    Jag beställde i måndags igår kom lapp i lådan att de fanns att hämta på posten! Aldrig varit med om så snabb service någon gång

Jaha? Verkar som om det går jättesnabbt för vissa, och flera veckor för andra? Konstigt det där

Jag har inte själv provat, har inte vågat. Har dock precis som många andra här inne undrat och funderat .

Kanske du kan berätta här sen hur det gick?
    Vad kostade det? Står ju inte i svenska kronor på hemsidan?

• limaluma
    jennie ellie skrev 2008-01-31 21:28:56 följande:
    534 kr kostade de
    För en månad/burk alltså?
  • Andreas B

Vilken blåsning.....

Det enda som blir lättare av dessa piller är er plånbok. Det är 100% placeboeffekt.....

• jennie ellie

Ja för 30 kapslar, tog min första i morse

limaluma skrev 2008-02-01 09:01:23 följande:
    För en månad/burk alltså?
  • Kajsa05

Jag har precis stället en fråga om dessa piller. Jag hoppades att fler skulle ha provat och fått lite resultat...

• jennie ellie

Kände mig mätt hela dagen i går i alla fall

• limaluma
    jennie ellie skrev 2008-02-02 10:57:40 följande:
    Kände mig mätt hela dagen i går i alla fall

Kul att höra

Uppdatera gärna med info om hur det gått sen!

Kram

• jennie ellie

Inne på dag tre, gått ner två kg och mätt så att jag fått tvinga i mig en halv kyckling nu vid 16. Gissa om jag lagt in en beställning till på tre burkar? Svar ja

• limaluma
    jennie ellie skrev 2008-02-03 16:35:15 följande:
    Inne på dag tre, gått ner två kg och mätt så att jag fått tvinga i mig en halv kyckling nu vid 16. Gissa om jag lagt in en beställning till på tre burkar? Svar ja
    Oj, det går ju riktigt bra!
    Är du säker på att det är pillrena som gjort det? Du har inte gjort några andra förändringar samtidigt?
    Tränar du eller nåt samtidigt?

Ursäkta om jag frågar mkt Men är ju så kul att kunna höra med nån som provar.
    Beställer du från http://www.thermacuts.se/home.php   ?

Jag tycker det är lite läskigt när det inte finns några kontaktuppgifter. Men om det är den sidan du beställer ifrån, och du fick hem dem snabbt, så lär det ju funka för alla andra med.
    Finns inga kontaktuppgifter eller annan info med i paketet du fick?

Jo och så undrar jag om 534 kr är inklusive frakt eller?

Tack !!
  • jennie ellie

Tränar...? Nej du, inget för mig, jag tror på under istället...suck jag är lat som bara den.
    Jag har inte gjort annat än att jobba och kollat på tv.
    Ja med frakten, inget papper eller info med bara burken och satan vad snabbt det gick att få dem. Inte vägt mig idag ännu men inget ätit heller, jag är ju mätt.

limaluma skrev 2008-02-04 13:03:02 följande:
    Oj, det går ju riktigt bra!Är du säker på att det är pillrena som gjort det? Du har inte gjort några andra förändringar samtidigt? Tränar du eller nåt samtidigt?Ursäkta om jag frågar mkt Men är ju så kul att kunna höra med nån som provar. Beställer du från www.thermacuts.se/home.php   ?Jag tycker det är lite läskigt när det inte finns några kontaktuppgifter. Men om det är den sidan du beställer ifrån, och du fick hem dem snabbt, så lär det ju funka för alla andra med.Finns inga kontaktuppgifter eller annan info med i paketet du fick?Jo och så undrar jag om 534 kr är inklusive frakt eller?Tack !!
  • limaluma

Jag kanske ska beställa, men har inte bestämt mig än...är rätt mkt pengar åxå. Får se hur jag gör.

Jag håller på och går ner i vikt nu, har ca 9 kg kvar att gå ner, och det skulle ju kanske gå lite fortare eller hjälpa till lite extra om jag hade såna piller som ger sån effekt

Jättekul att du berättar och uppdaterar hur det går iaf Funderar starkt på det nu.

Hoppas att du får de andra burkarna lika fort!

Kram

• jennie ellie

Om du tar mot postförskott så behöver du ju inte oroa dig för att du inte hittar någon kontaktinformation då betalar du ju inte förrän de har kommit, så gjorde jag

• limaluma
    jennie ellie skrev 2008-02-04 14:18:13 följande:
    Om du tar mot postförskott så behöver du ju inte oroa dig för att du inte hittar någon kontaktinformation då betalar du ju inte förrän de har kommit, så gjorde jag
    hm..jo det är sant Fast blir ju dyrare. Men kanske är värt det?
    Har 8 kg kvar att gå ner nu. Skulle va en skön bonus om det gick lite snabbare med dessa
    Får se hur mkt jag har råd med nu efter alla räkningar, kanske slår till ändå
Svar på tråden Till alla som undrat över Thermacuts!