• minirats

en vass smärta på livmodertappen

hej !
    jag är i v 37
    jag undrar om någon mer än jag känner en stickande smärta långt upp i underlivet ( livmodertappen ) känns som om något vasst skaver. jätteobehagligt. sticker till som en kniv oftast när jag är uppe och går men även när jag är stilla och bebisen rör på sig i magen. känner så här ca 20 gånger på en dag. har pratat med mvc och forlossningen som säger att det är nog inget konstigt. har tagit urinordling, men det visade inget.

någon mer som har såhär ???

• Svar på tråden en vass smärta på livmodertappen
  • Joje

Kände samma sak när jag var gravid med sonen, vet faktiskt inte varför det blir så, men det är ju inte skönt direkt.

• Minxy

Jo, det känns som ett rejält nålstick som ilar till ibland. Tror det är bebbens huvud som trycker åt någon nerv lite för hårt.
    Är säkert inget farligt som sagt

Gravid i vecka 37!
  • 4barnsMom

Japp, det är nerverna har jag fått höra.. Har haft så med alla barnen.. Speciellt när de rör på huvudet ilar det... Inte kul när man typ står på konsum och bara vill skrika

Samuel-97 Elin-00 Elias-06 Saga-07
  • Minxy
    4barnsMom skrev 2008-01-31 22:01:36 följande:
    Japp, det är nerverna har jag fått höra.. Har haft så med alla barnen.. Speciellt när de rör på huvudet ilar det... Inte kul när man typ står på konsum och bara vill skrika
    hehe, precis! Mina kollegor tittar snett på mig när jag hoppar till då och då. Dom måste ju tro man är knäpp *s*
    Gravid i vecka 37!
  • H  e  l  e  n  a

Så hade jag det med! Inge skönt ALLS!

(¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • Nheas

Å vad skönt att ni är fler som har så, trodde det var jag som var konstig! =)

• minirats

tack för era svar,
    känns genast bättre

Svar på tråden en vass smärta på livmodertappen