Någon mer som har/haft stor mage tidigt i graviditeten?
Är nu i v22 och har s*it stor mage:) Hur ska detta sluta?
Känns som om det bara e jag :P
Är nu i v22 och har s*it stor mage:) Hur ska detta sluta?
Känns som om det bara e jag :P
jag känner mig också mycke större/otypligare än förra graviditeten Ligger väl nån jätte bebis där inne.. =)
spliffi: vilken vecka är du i? är det ditt andra barn?
Min bm sa att om man har rätt tätt mellan barnen så hinner inte magmusklerna dra ihop sig och därför blir magen lite/mycket större ..
Det är mitt andra barn, har en son på 3 ½ år.
Är i v 22. Jo precis de stämmer nog, jag har även moderkakan i frámvägg och då bruka tydligen magen också bli lite större.
Du va också i vecka 22 va ? Hur mår du i övrigt ?
som mig då. Jag hade den även i fram med min dotter. De kanske är så att man blir lite större då. Vet iaf att man kan känna sparkarna lite senare. Än om den hade suttit i bak.
Japp jag är i v 22 men känner mig som om jag skulle vara i v 30..hehe.
När har du bf jag har den 11 Juni.
De är bara bara bra. Bättre än förra graviditeten. Har foglossning och fick det tidigare denna graviditet. Men det är jag van vid nu (efter 1 1/2 graviditet) så det är lugnt. :)
Hur mår du själv?
Japp, här är en till! Hade gravidmage redan i v 16 och nu i v 30 är jag gigantisk =(
Jag med, började redan i v10 och nu är det knappt så jag kan sitta eller ligga ordentligt... Är bara 153cm lång så det kan ha med det att göra. Är nu i v33 och önskar inget hellre än att han ska komma ut... Finns bilder i mitt galleri om du vill titta på magen
Playing the angel:
Kolla på dina bilder. Vi har nog rätt lika stolek på magarna. Min nu (iv22) ser ut som din gjorde i massa vecka.
Förhoppningsvis av tar det lite. Hade rätt stå stor mage(men inte lika) med min dotter. Och det av tog rätt länge sen växte det på på slutet igen. Sen dom sista veckorna så sjöng den lite när bebisen lad sig neråt.
Kanake av tar växande lite denna gång oxå.. Eller inte. Och då vet jag inte hur det ska sluta hehe..
Såg dina 3dUl bilder jätte fina=)
Tovetrollet:
Vad skönt att man inte känner sig ensam hehe.
De värsta är ju när folk tror att det snart e dags. Eh? nej inte riktigt. 4 månader kvar..
Då ser dom ju livrädda ut hehe..
Hur som helst jag tycker att ni alla hade fina magar :) Trots att man får en stor mage på en gång så är man ju super stolt :)
Jag hade stor mage supertidigt (använde mammakläder i v 12) Nu är jag BF+6 och magen är inte så stor längre. folk trodde jag skulle ha typ i november så när jag fortfarande går "med mage" tror de inte att det är sant och nu tycker de magen är liten..
Tidig mage behöver alltså inte nödvändigtvis betyda att man kommer bli gigantisk (tack o lov )
Det är mitt 4e barn kan tilläggas...