• Anonym

Sätt att tjäna snabba pengar på?

Nu sitter vi rejält i klistret, jag har fått jobb, men får ingen lön på två månader, och min sambos lön räcker inte ens till räkningar. Vi har inte rätt till socialbidrag. Har funderat i banor som sälja saker över internet, tex.... törs knappt skriva det här, men använda trosor är det ju många som betalar en slant för. Inget man kan bli rik på, men nu handlar det ju om att kunna betala räkningarna och inte bli skuldsatt. har verkligen suttit i flera veckor nu och försökt komma på saker. Är det någon som har några tips?

• Svar på tråden Sätt att tjäna snabba pengar på?
  • sötäpplet

Har aldrig varit i din desperata sits men...

* Fråga på matbutiker och liknande om extra jobb?
    * Sälja gamla saker på nätet, ex. gamla balklänningar, böcker, elektronik, samlar saker.

• Anonym

Jag har sålt allt som går att sälja, allt gammal, vi har tömt huset på både saker vi kan avvara samt på saker vi eg. inte kan avvara. Jag kan ju inte gå och söka jobb eftersom jag börjar jobba nästa vecka. Men första lönen kommer inte förrän slutet på mars.

• Anonym (telefon)

Ansök om att jobba med telefonsex! Det är jätteenkelt och ger snabba pengar!

Så här fungerar det:

Googla på "telesex" Första alternativet är det företag du ska ansöka hos.

Tryck på "Om Oss" Sedan "jobba hos oss"

Skicka ett mail med din ansökan. (ofta brukar dom svara redan samma dag eller inom några dagar)

När du fått svar så kommer dom be dig skriva en presentation som du ska ha på hemsidan och du får välja om du vill lägga upp en bild på dig själv. (rekommenderar att lägga upp bild då det ringer MÅNGA fler!) Du kan sudda ut ditt ansikte om du vill.

Du kommer få ett eget telefonnummer dit killarna ringer till dig. Ett kompisnummer och ett sexnummer. Du bestämmer själv när du ska kunna nås genom att koppla upp dig på linjen. Du ringer ett telefonnummer och knappar in din personliga kåd och sedan kan det ringa folk hem till dig. Du behöver inte vara nervös att det är någon kompis som ringer eftersom dom när du lyfter på luren säger " detta är ett samtal från ***".

Det är inte så svårt som det låter utan dom flesta räcker det med att fråga vad dom tänder på osv. Brukar räcka med att stöna lite och så. Du kan hänga tvätt samtidigt om du så vill

Det bästa med jobbet kanske är lönen som är 3 kronor / MINUT alltså 180 kronor / timme.

LYCKA TILL!

• Anonym (hehe)
    Svar på #3
    Var ju förbaskat bra betalt måste jag säga, tror inte att jag är typen som skulle klara det då jag är så himla fnittrig *haha*.. Men jäklar vilken lön för att prata i telefon, tror dock inte sambon skulle tycka det var så kul :P..

Bra extra inkomst-källa *hehe*.
    Kram// Lisa!!
  • Anonym

Anonym (telefon) skrev 2008-02-01 13:20:04 följande:

Ansök om att jobba med telefonsex! Det är jätteenkelt och ger snabba pengar! Så här fungerar det:Googla på "telesex" Första alternativet är det företag du ska ansöka hos. Tryck på "Om Oss" Sedan "jobba hos oss"Skicka ett mail med din ansökan. (ofta brukar dom svara redan samma dag eller inom några dagar)När du fått svar så kommer dom be dig skriva en presentation som du ska ha på hemsidan och du får välja om du vill lägga upp en bild på dig själv. (rekommenderar att lägga upp bild då det ringer MÅNGA fler!) Du kan sudda ut ditt ansikte om du vill. Du kommer få ett eget telefonnummer dit killarna ringer till dig. Ett kompisnummer och ett sexnummer. Du bestämmer själv när du ska kunna nås genom att koppla upp dig på linjen. Du ringer ett telefonnummer och knappar in din personliga kåd och sedan kan det ringa folk hem till dig. Du behöver inte vara nervös att det är någon kompis som ringer eftersom dom när du lyfter på luren säger " detta är ett samtal från ***".Det är inte så svårt som det låter utan dom flesta räcker det med att fråga vad dom tänder på osv. Brukar räcka med att stöna lite och så. Du kan hänga tvätt samtidigt om du så vill Det bästa med jobbet kanske är lönen som är 3 kronor / MINUT alltså 180 kronor / timme. LYCKA TILL!
    Gud vilket bra tips, det ska jag genast kolla upp =) tackar så mycket
  • Anonym

shit... varför inte bara gå ut o ställa dig på gatan?

jag skulle då inte sjunka såååå lågt...

• Anonym

Pantbanken kan ni ju sälja grejer till och köpa tillbaka när ni får lön.

• dorothea

Kan ni inte ringa de bolag som ni har fakturor som förfaller och flytta fram datumen till nästa lön?

Telesex! Nä tack då skulle jag hellre förnedra mig för hela bekantskapen och be dem att få låna pengar.

• Anonym (haha)
    Anonym skrev 2008-02-06 12:32:36 följande:
    shit... varför inte bara gå ut o ställa dig på gatan?jag skulle då inte sjunka såååå lågt...
  • Anonym

Vadå, egentligen är det väl inte så fel att få betalt för att stöna lite i telefonen?

Jag jobbar som det, fast just nu har jag inte jobbat på ett tag, men visst det är ju inget man berättar för folk, men får man några kronor mer i kassan utan att göra något extra av sig så why not?

Är la bra att några tjejer vill göra jobbet så männen har några att ringa till? haha

Svar på tråden Sätt att tjäna snabba pengar på?