• vill ha fler barn

Kan man inte ha bubblor i bubbelbadkar???

Jag hade tänkt köpa mig ett bubbelbadkar när vi ska renovera badrummet. Nu säger min man att man inte kan ha bubblor / tvål i vattnet i bubbelbadkar.
    Är det sant? Ni som har bubbelbadkar... tvålar ni er inte?
    Eller måste man ha en dusch bredvid?

• Svar på tråden Kan man inte ha bubblor i bubbelbadkar???
  • Joonas

Klart man kan ha tvål i bubbelkaret! Man ska kanske ändå vara försiktig med bubbelfunktionerna om man tänker sig bada skumbad. Jag hällde en gång, på ett superflott hotell i Venedig, i en hel hotellförpackning skumbad i jacuzzin som fanns i badrummet. Det tog inte lång stund förrän hela badrummet var fyllt med bubblor, sambon och jag tillbringade en timma med att försöka smälla alla bubblorna, i bidén, i vasken med duschen. De var överallt. D

De nya karen har rengöringssystem som sköljer ur slangarna i systemen med rent vatten efter varje användning. Om det är det han menar!

Livet behöver inte vara perfekt för att vara underbart!
  • Meus Veritas

Klart att man kan ha bubblor i det!
    Min mamma har ett bubbelbadkar och där har dom alltid haft bubbeltvål i

• Meus Veritas

ja man ska förståss inte ha så mycket bubbeltvål i som man brukar, för det blir ju en himla massa bubbel när man sätter igång bubbelbadkaret

• Joonas
    Meus Veritas skrev 2008-02-01 14:05:36 följande:
    ja man ska förståss inte ha så mycket bubbeltvål i som man brukar, för det blir ju en himla massa bubbel när man sätter igång bubbelbadkaret
    japp, det blir det! Sedan är det svårt att hitta knapparna så man kan stänga av!
  • namnlös1

Hrmmmmm visst vet ni hur äckliga dåligt rengjorda bubbelbadkar är?

(Bada aldrig på hotell om du inte är förtjust i andras hudrester)

• Meus Veritas
    Joonas skrev 2008-02-01 14:08:18 följande:
    japp, det blir det! Sedan är det svårt att hitta knapparna så man kan stänga av!
    jo ha ha det är det ju oxå
    O det tar ju en evighet att få bort alla jäkla bubblor......
  • Joonas

Eeevighet. Vi skulle checka ut så vi hade jättebråttom. Ville ju inte lämna badrummet fyllt med bubblor åt städerskan!

• vill ha fler barn

hahaha... skulle vilja se er panik i skummet!!!

Tänkte väl att man borde kunna ha bubbel i.
    det var en säljare som sa det till honom. det var kanske bara den modellen?

Längtar tills vi ska renovera!

Svar på tråden Kan man inte ha bubblor i bubbelbadkar???