• hustomte

Tips på snuskiga ord i sängen?!

Hej,

Jag skulle så himla gärna vilja "prata snusk" i sängen med min sambo, det tänder mig väldigt när jag tänker på det men jag vet inte vart jag ska börja!

Har ni några tips på vad jag kan säga? Vad kan jag börja med och vad är mer grövre?
    Vad skulle ni killar vilja höra?
    Och ni tjejer med erfarenheter, vad funkar tycker ni?

Tack!

• Svar på tråden Tips på snuskiga ord i sängen?!
  • Me o Mike

Hmmm.. Jag är inte så mycket för prat, men jag vet att dom älskar ju att få höra hur stora och sköna dom är.. Och hur blöta dom gör en osv..

• Anonym (Mr.Blue)

Säg gärna saker som: "Ikväll är det jag som tar hand om disken..." Män blir kåta av att slippa jobba :)

• Anonym

Jag behöver med lite bra tips

• Kimma72

Hmm..varför inte kröka rygg förföriskt när ni har sex, snegla över din axel och peka på din egen rumpa samtidigt som du säger "Jag vill att du tar mig hårt, där i min våta mus...en början. Reagerar han positivt är det bara att spä på och bli grövre vart efter. Lycka till!

• fotograf andreas fridholm
    Svar på #5
    Alphamale skrev 2008-02-01 16:15:10 följande:
    Är den inne
    hahahahaha "är den inne än" klockren! tack för ett gott fredagsskratt!
  • Me o Mike

haha ja det borde ju tända vilken kille som helst va?!

Alphamale skrev 2008-02-01 16:15:10 följande:
    Är den inne
  • hustomte

Det är bra, men det är just det jag undrar... grövre? Vad ska man säga? vad kan man säga utan at det känns fejkat?
    han har inte världens största heller så att säga att den är stor och sådär känns lite fånigt.
    Däremot att han gör mig våt kommer jag använda! men jag skulle vilja ha mer.....

Kimma72 skrev 2008-02-01 16:12:59 följande:
    Hmm..varför inte kröka rygg förföriskt när ni har sex, snegla över din axel och peka på din egen rumpa samtidigt som du säger "Jag vill att du tar mig hårt, där i min våta mus...en början. Reagerar han positivt är det bara att spä på och bli grövre vart efter. Lycka till!
  • Anonym

"Fan, jag är så jävla kåt på dig.." Brukar jag säga och det går han iång direkt på.

Svar på tråden Tips på snuskiga ord i sängen?!