Lekland???
Vi har testat 3 st lekland.. Vilka tycker NI är bäst?? För barn i 3-årsåldern.. Och nu menar jag runt om i sthlm..
Vi har testat 3 st lekland.. Vilka tycker NI är bäst?? För barn i 3-årsåldern.. Och nu menar jag runt om i sthlm..
Vi har bara testat Nickis i Täby. Helt ok om man inte kommer dit samtidigt när 7-8-åringar har kalas, då blir det lite väl livat. Bra lek- och fikamöjligheter samt möjlighet att äta lättare lunch, stora utrymmen om man har med sig vagn/småsyskon och även ett utrymme för barn under 3 år om man som sagt går dit med barn med lite åldersskillnad.
Vilka har du testat och vad tyckte du?
Jag har varit i Kalhäll, Barkarby och Täby.. Täby var absolut sämst tycker jag.. Först att fikadelen var dubbelt så stor som lekdelen va konstigt! Sen fanns inte så mycket för barnen tyckte jag.. Och JA vi kom samtidigt som 7-åringarna!
Så än så länge är Barkarby bäst..
Vart ligger leklandet i Barkarby?
Hmm hur ska jag förklara.. Om man åker mot Willys, och sen i ett industriområde precis bakom..
Hej,
Vi har varit i Täby, Arlandastad och Åkersberga. Av dem har vi fastnat för Åkersberga . Det ligger ju lite långt ifrån stan men om man bortser från det är ljudnivån dräglig och det leken varierad.
Vi testade Andy´s i Sickla i lördags. Kan tänka mig att det är som mest folk där den tiden.... Har själv en 15-månaders och han tyckte det var kul där. Har inte varit på andra lekland så jag har nåt att jämföra med. Ska prova Barnadiset i Högdalen nån dag.
jag har provat andys lekland o där var det massor med folk .
det var jätte myke oväsen ..men det var roligt där o perfekt med fikat så nära allting.
barnadiset i högdalen är ett bra ställe. lite mindre än lekslottet men nära till fikat o man kan se barnen lätt.barnadiset är smidigt o åka kommunalt från huddinge..om man åker därifrån..
lekslottet i tullinge är större än barnadiset lite krångligt o åka kommunalt från huddinge men är man väl där så är det jätte bra för barnen..
Tusan oxå... Jag som hade tänkt få en chans att skryta om Leos Lekland..
......som ligger i Luleå
hehe.. Jag får åka dit nästa gång vi är i lule.. Sambon är lulekarl!