• Anonym (?)

Han är 16 år yngre, någon mer som har förhållande med yngre man?

Har träffat en kille som är 16 år yngre än mej och vi tycker verkligen om varann. Vi bor inte i samma stad så vi träffar inte varann så ofta men vi pratar med varann i telefon ofta och skickar gulliga sms till varann.
    Vågar inte berätta för någon att jag träffat honom och att vi har detta förhållande, eftersom jag inte tror att det kommer att bli något mer av det. Vi har haft detta förhållande i ett halvår nu. Han varit här och jag hos honom. Är kär i honom.

Någon mer här inne som träffat eller lever med en yngre man.

• Svar på tråden Han är 16 år yngre, någon mer som har förhållande med yngre man?
  • LeosMom

Vet att här finns många :)
    Jag var 25 och min sambo var 18 när vi träffades...........nu, 10 år senare har vi en son :)
    Bry er inte om åldern, det är bara en siffra, titta istället på hur ni är som personer. Visst, ni kommer säkert att få lite gliringar, men det kan man stå ut med och oftast avtar det..........
    Lycka till!!

• Anonym (?)

Ja det kanske finns många

• Anonym (?)

LeosMom:
    Ja ålderna är bara en siffra egentligen, men är väl rädd för vad folk ska tycka och tänka. Jag är 36 och han 20.
    Kul att ni satsade och fick en liten

• Anonym

O herregud grattis säger jag bara!

• Anonym (?)

Anonym:
    Vad menar du med det?

• LeosMom

TS: Det är viktigast vad NI tycker och tänker. !

• Anonym

I min bekanskapskrets finns ett par där han är 16 år yngre. Det viktiga är att man älskar varandra. Dock är man i olika faser i livet i olika åldrar.

Mitt par hann bara få ett barn innan hon blev för gammal. Hon är nu närmare 50 och börjar kännas och bete sig "gammalt". Jag tycker skillnaden mellan dem känns mycket mera nu än för 12 år sedan när de träffades. Hon börjar så att säga få lite väl mycket krämpor som hon pratar om väldigt mycket. Tyvärr för deras lilla familj så tror jag han börjar tröttna.

• Anonym

Jag är 6 år äldre än min pojkvän.. jag är snart 33 och han är 26. Jag är liksom ännu äldre eftersom jag faktiskt har ett barn innan. Men han är en väldigt mogen kille. Jag är den som har mest hang-ups på det.. Han fick jaga mig i flera år innan jag accepterade tanken ens.
    Men kärleken har faktiskt ingen ålder. Ska man alltid fundera på hur det går om 20 år? Min sons pappa var året äldre än mig. Det gick åt fanders det med.

• Anonym (Kaffedraken)

Min syster.

När en man är intresserad av en 16 år yngre kvinna, då kan man inte ha nåt gemensamt. För stor åldersskillnad.
    När en kvinna är intresserad av en 16 år yngre man, då kan man ha saker gemensamt.
    Man kan till och med bli tillsammans då.

Om en man (mot alla odds) blir ihop med en 16 år yngre kvinna, så kommer det inte att hålla. Skulle det hålla (mot alla odds) så får hon vara beredd på att ta hand om den skröpliga gubben längre fram.
    Och så är det fel också.

Svar på tråden Han är 16 år yngre, någon mer som har förhållande med yngre man?