Ni som har IKEAS klippan soffa är ni nöjda med den??
har nämligen tänkt investera i en sån..
har nämligen tänkt investera i en sån..
Vi hade två tidigare och var väldigt nöjda! Bytte mest för att vi ville förnya oss, inte för att det var något fel på sofforna.
Japp! Mycket!
Men efter 5 år med min Klippan vill jag förnya mig så det blir en ny soffa framöver.
Japp älskar min Klippan.. Den den var helt ny så var den lite hård.. Nu efter ett par månader så är den alldeles lagom...
vi har fått ta över våra vänners gamla klippan, så den har några år på nacken, men den är jättebra tycker vi!
Vi har 2 Klippan 2-sitssoffor (och en fotpall som fick ny lurvig klädsel idag). Vi gillar dem. Snart ska vi köpa en tredje.
Jag hade egentligen velat ha 4-sitsen, men den får vi inte plats med så det får bli ytterligare en 2-sits istället. Och snart ska de alla få nya fina klädslar från bemz
Har en fyra och en trea. Gillar dom skarpt. Dock är dom jävligt smala men det är väl den enda nackdelen.
Har inte soffan men har ju provsuttit den och det är nog bland det hårdaste jag suttit på, skulle hellre kalla den för bänk än för soffa... jag tror det är bekvämare att sitta på en vanlig pinnstol isf, där har man ju iaf ett ryggstöd :)
Toppensoffa!
Har haft en Klippan-soffa och var inte alls nöjd! Sitsen är alldeles för kort och ryggstödet för lågt
hur ser den ut?
Vi var sjukt irriterade på våra. Användes som tv-soffor men båda jag och maken hade konstant nackspärr. Det går inte att ligga bekvämt utan att bygga upp med massor av kuddar och filtar.
Jag har ont i väggen skrev 2008-02-03 14:25:06 följande:
Oki dom duger som TV-soffor då? är ju en väldigt stilren somma o med lite mysiga kuddar blir den nog mysig..tycker dom é rätt så sköna+ att dom e så låga så lillan kan komma upp o ner utan o slå sig.. klädeln är ju oxå ett STORT plus!!
somma hrm.. soffa menade jag ju..
INGEN?
nån??
Absolut duger de som tvsoffor, med de är som sagt rätt hårda ibörjan.
nä, som sagt: vi hade två som tv-soffor och hade konstant nackspärr. Det går ju för fasen inte att ligga bekvämt och jag ligger helst om jag ska kolla på film.
Vi tycker de är suveräna som TV-soffor. Vi har varsin. De står mittemot varandra vinkelrätt mot TV:n. Vi har 3 kuddar i olika storlekar i varje soffa som vi lägger i rätt ordning för att få den perfekta lutningen