• Nette26

små frottehandukar??var kan man köpa d?

små frottehandukar??var kan man köpa d?
    alltså inte den storleken man har till händerna utan storleken mindre ( kräkhandukar)

• Svar på tråden små frottehandukar??var kan man köpa d?
  • molly 81

Ikea!!

De har 10-pack med vad de kallar tvättlappar i frotte´. Sådana har vi köpt. Tror de kostar 29/39 för tio stycken!

Helt ok pris. Har dock inte testat dom ännu eftersom bebis inte kommit än!

• MamaKajsa

tvättlapparna på IKEA använde alltid jag till det, alldeles perfekta.

Max, Hugo, Leo, Axels mamma.
  • Kakan83

Säger som dom andra, IKEA. Dom är toppen bra. Finns på barnavdelningen.

Oliver ab imo pectore
  • lillajag82

ja bra måste dom då vara eftersom vi alla tippsar om samma
    men dom ÄR toppen

Emelié010224 & Albin060520
  • Nette26

tack snälla för alla svaren.....ska köpa dom på ikea

kramar

• tamate

kan faktiskt tipsa om tygblöja a la vikblöja, var suverän. Vi köpte dom på Ikea men dom har dåligt blivit använda då vi snabbt vande oss vid tygblöjorna. Vi hade planerat att använda tygblöjorna men då gumman hade jätte diare och dom inte höll inne det så blev blöjorna liggandes, men dom vart hur bra som helst att användas till mycket.
    Underlag när man bytte blöja, kräklapp, filt, solskydd, om man skulle flytta på gumman utan att lyfta henne tex till bröstet när man låg och sov. Ja dom var verkligen universal grejer som fanns överallt då vi had köpt en jätte laddning och spred runt oss =) Torkar supersnabbt och suger upp jättefort men måste inte ännas jätte våt för det. Jag till och med blötte en och la småfuktig över gumman när det var riktigt varmt ute en dag och det inte blåste något. Hon vart knappt varm alls utan svalkade jätte bra.

- det som inte dödar härdar!
  • mimmelie

Såg på jysk här om dagen, kostade 1,95st för de minsta tvättlapparna. Fanns även med disneymotiv och spindelmannen men de kostade 25 kr eller något.

• bebe längtan

köpte idag på Jysk pyttesmå handdukar rosa med disneyprinsessor för 29, 90:-
    ursöta
    finns blåa oxå med Nalle Puh och Spindelmannen
    Annars har Hemtex fina med Bamse..
    lite dyrare än Ikeas, men mkt finareSkrattande

• TheodorMiranda

Jag köpte faktiskt mina på HM! Och det var min sambo som hittade dom.. Dock så kostade dom 30 kr för 3 st.. Så jag ska nog ge mej iväg till ikea o köpa dom andra oxå :D

• Rosen78

Jag köpte på ikea...suuuperbra. 10 stycken för 29:- med en ögla i ena hörnet i massa färger så man kan hänga upp dom. Så har du vägarna till ikea så kan jag rekomendera dom för dig. Praktiska o snygga...lite kul...

• Rosen78

Oj, det var visst många som svarat Ikea...sorry inte meningen att tjata....

• prilla

Då kan jag tipsa om Gekås i Ullared också, där kostar tvättlapparna 3:95kr styck.

Svar på tråden små frottehandukar??var kan man köpa d?