• Miramiss

Onico snus och amning... Hjälp mig SNABBT!!!!

Onico snusen är ju fri från tobak och nikotin... Är den då helt ofarlig när jag ammar? Är så röksugen att jag håller på o dö men vill INTE röka utan tänkte testa onico (har snusat den förr innan jag blev gravid). Innehåller den inga farliga ämnen alls alltså? Det står ju att den innehåller majsextrakt så..... Tacksam för snabba svar!

• Svar på tråden Onico snus och amning... Hjälp mig SNABBT!!!!
  • Pheonix
    Kan inte tänka mig att det skulle vara farligt, det är ju värre att röka och det är ju ganska många som gör.....jag varken röker eller snusar så jag är inte expert, men eftersom det farliga i cigg är nikotin och tobak, onico innehåller ju inget av det.

Nä hellre det än att röka om jag får välja!
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) Maximilian, Michelle, Melina och Minnéa (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • maria81

det är ingen fara, innehåller ingen tobak...

mamma till Buspojkarna Jonathan och Elias *älskar*
  • Miramiss

Oki, tack! Den innehåller inga andra farliga ämnen förutom nikotin o tobak då? =) Tänkte på t ex cigg som innehåller tusentals andra farliga ämnen som inte ens står med på paketet.

• idacathrine

Onico går bra..har jag också köpt när jag längtat efter snus/cigg Skrattande

• ladysoul77

Hehehe.. jag är på "andra sidan" ammandet. Slutade amma för 2 veckor sedan, har nu börjat snusa igen. Så sjukt gott!! Nä, men seriöst: Onico borde ju vara helt ofarligt!!

Svar på tråden Onico snus och amning... Hjälp mig SNABBT!!!!