• spiritsinlove

Titanringar (köpa ring på nätet)

Är det inte svårt att köpa ring på nätet? Jag menar, svårt att veta exakt hur de ser ut i verkligheten, storlek o.s.v..

Någon med erfarenheter? 
    (Kollar främst på titanringar.com)
    - alla stavfel är medvetna -
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-03 05:48

Ingen som har bilder att visa?

• Svar på tråden Titanringar (köpa ring på nätet)
  • jerseyko

fick hem mina där ifrån i måndags, de är finare än vad jag förväntat mig. Men tyvärr fel storlek på min ring. Tog samma som på min ring jag har idag men den känns inte stor för den är så tunn, men med en tjockare ring märktes det på en gång! men de är jätte trevliga oh jag ska ner på affären och kolla ut mer exakt vad jag har för storlek så jag kan skicka tillbaka och byta.

• spiritsinlove
    jerseyko skrev 2008-02-02 20:38:52 följande:
    fick hem mina där ifrån i måndags, de är finare än vad jag förväntat mig. Men tyvärr fel storlek på min ring. Tog samma som på min ring jag har idag men den känns inte stor för den är så tunn, men med en tjockare ring märktes det på en gång! men de är jätte trevliga oh jag ska ner på affären och kolla ut mer exakt vad jag har för storlek så jag kan skicka tillbaka och byta.
    Ok. Så det går smidigt att byta alltså? 
  • kramgrisen

min sambos syrra och hennes kille köpte ringar på nätet.. verka hur smidigt som helst..

• spiritsinlove
    kramgrisen skrev 2008-02-02 20:44:04 följande:
    min sambos syrra och hennes kille köpte ringar på nätet.. verka hur smidigt som helst..
    ok
  • jerseyko
    spiritsinlove skrev 2008-02-02 20:42:11 följande:
    Ok. Så det går smidigt att byta alltså? 
    Ja de har en blankett man fyller i och så skickar man ringen som rek. post. Våra är inte graverade så de skulle ändå skickas tillbaka så då passar jag på att byta storlek på en gång.

Att jag beställde utan gravering är för jag inte kunde bestämma mig vad som ska stå i ringarna. Det är nya förlovningsringar nämligen. Kanske jag passar på att lägga in en sten i min ring också Flört

En snygg ask fick man med oxå.

Vi är redan förlovade, men det gjordes 04 och då inte för att senare gifta oss. Med 2 billiga enkla ringar. Så nu blir det mkt finare och på riktigt. Faktiskt imorgon på vår årsdag. Vi firar 5 år och det är dessutom på året jag hade ÄL när sonen blev till Generad Kan inte hitta något lämpligare datum.
  • HimlaMilla

Jag och sambon beställde ringar på titanringar.com
    Vi beställde då hem ringmått från dem för att se vilken storlek vi ville ha och dem passade fint!
    Och de har ganska mycket bilder på hemsidan så man ser hur ringen ser ut. Funkade jättebra för oss!

• spiritsinlove
    jerseyko skrev 2008-02-02 20:54:27 följande:
    Ja de har en blankett man fyller i och så skickar man ringen som rek. post. Våra är inte graverade så de skulle ändå skickas tillbaka så då passar jag på att byta storlek på en gång.Att jag beställde utan gravering är för jag inte kunde bestämma mig vad som ska stå i ringarna. Det är nya förlovningsringar nämligen. Kanske jag passar på att lägga in en sten i min ring också En snygg ask fick man med oxå.Vi är redan förlovade, men det gjordes 04 och då inte för att senare gifta oss. Med 2 billiga enkla ringar. Så nu blir det mkt finare och på riktigt. Faktiskt imorgon på vår årsdag. Vi firar 5 år och det är dessutom på året jag hade ÄL när sonen blev till  Kan inte hitta något lämpligare datum.
    Åh grattis! Hoppas ni får en underbar dag!
    Låter ju bra att det är lätt att byta. Både pga storleken och att man inte får se en exakt bild på just den ringen man beställer. 
  • spiritsinlove
    Zenobia skrev 2008-02-02 21:01:17 följande:
    Köpte våra förlovningsrinagr i titan på www.vigselbutiken.se.Bra pris och fina var dom också, ångrar oss inte alls =)
    HimlaMilla skrev 2008-02-02 21:06:00 följande:
    Jag och sambon beställde ringar på titanringar.com Vi beställde då hem ringmått från dem för att se vilken storlek vi ville ha och dem passade fint!Och de har ganska mycket bilder på hemsidan så man ser hur ringen ser ut. Funkade jättebra för oss!
    Låter bra
  • spiritsinlove

Fler med erfarenheter?

Svar på tråden Titanringar (köpa ring på nätet)