Mitt underliv ser ut som en köttfabrik efter förlossningen...
Min son är snart sex månader och min underliv ser fortfarande hemskt ut..
Blyglepparna har blivit större o "fladdrar" och så svettas jag något fruktansvärt där nere.
Och precis i själva hålet så fanns det typ som en ring förut men nu är den ringen helt sönder och på ena sidan hänger det löst en lång köttbit och det är typ en kött knöl precis under hålet.. och så fick jag massvis med hemörojder under gravititeten som inte heller har försvunnit
Hur vanligt är det att det blir så här? jag blev klippt när min son föddes och där har BM sytt verkligen jätte fint men de där innuti ser ju alldelles hemskt ut.. Kan jag gå klaga och bwe dom och göra nått åt saken? Vet en tjej som blev dåligt sydd och fick hela underlivet om opererad.. Känner mig även mycket större när jag och min man har sex...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-03 22:33
Verkar va många som har detta problem.. Jag tänkte fråga har ni frågat era partners om hur dom känner under samlaget? om det är större eller liknande, min man säger sig inte känna nån skillnad. men jag tror inte på de.. Under förspelet kan jag märka att han kan föra in flera fingrar och att jag knappt känner dom.. och skulle aldrig låta honom gå ner där med munnen nån mer.. det är ju så hemskt att sjukvården inte förstår hur detta påverkar oss, jag går runt och tänker på det här nästan hela tiden.. jag och mannen har haft sex kanske 4-5ggr på snart 6m..
om jag bokar tid till min gynekolog vad ska då säga? ska jag överdriva upp allt och säga att jag får ont för att det ska vidare? annars antar jag att han kommer säga att de e så man ser ut efter man har fött barn.. det hade ju hänt nån här på tråden..