• Mysis nr1

Någon mer som har leksvik växasäng?

Var på IKEA igår och köpte sonens första riktiga säng. En Leksvik växa säng som jag tycker är SÅÅÅÅÅÅÅÅ fin. Jag monterade ihop den själv (är höggravid) och är stolt som en tupp

Nu sover han i den för första gången. Ska bli så spännande att se hur det blir till natten. Han har ju bara sovit i spjälsäng tidigare. Men han ÄLSKAR sin nya säng.

Nån mer som köpt denna säng? Är ni nöjda?

***stolt mamma***
  • Svar på tråden Någon mer som har leksvik växasäng?
  • Luffarmor

Vi har en ...men han sover bara i den på dagarna nätterna vill han ännu sova i sin spjälis. Tycker att det är en så fin säng. Vi körde till Haparanda som ligger  400 km bort (enkel väg) för att få den

Finlands svensk mamma åt Rasse 2 år
  • Mysis nr1

Sindi: hihihi.... jag förstår er. Skulle oxå kört bra långt. Som tur är ligger ikea 2 mil från oss så vi fick det enkelt..

***stolt mamma***
  • veka

Halloj!

Vi var också till Haparanda för 1,5 vecka sedan och köpte Leksviks säng. Den är verkligen jättefin och vi är supernöjda. Än så länge har sonen inte sovit i den, men vi tänkte prova till helgen.
    Sedan tidgare har vi Leksviks skötbord, som också har varit kanonbra.

• spacecat

Superbra säng!
    Köpte den till äldsta sonen i november 2002. Då var han knappt 2 år. Han hade den tills mellansonen var 1,5 år. Då fick äldste sonen en ny säng och mellansonen leksvik sängen. Nu när mellansonen fyllde fyra år fick han en ny säng och leksvik sängen står och väntar på att yngste sonen ska ha den. Men han är bara 4 månader än så det dröjer:)

I alla fall så har sängen varit likadan hela tiden! Inga delar har lossnat och den ser lika fin ut nu som när vi köpte den:) Trots nästan 5 års intensivt användande.
    Det enda jag nog kommer att byta ut när lillen ska ha sängen är madrassen.

Svar på tråden Någon mer som har leksvik växasäng?