• Jii

Brun-utan-sol-servetter?

Hej på er alla blekfisar!

Är det någon som har provar brun-utan-sol-servetter? Jag fick en gratis med en tidning och funderar på att prova den idag. Hur långt räcker en servett, blir det fin färg och fungerar den lika bra som creme?

Jag har provat cremer och det funkar bra, men är nyfiken på servetten eftersom jag fick den gratis.

Ha det bäst Kram!

• Svar på tråden Brun-utan-sol-servetter?
  • Liime

jag fick oxå en i PLAZA kvinna, den ligger i badrumsskåpet nu för jag vet inte om jag vågar prova den...vet ingen annan som testat.

• Jii

Har provat nu... man måste ju våga testa! Kändes jätteskön att smörja in och gick in i huden direkt, även att jag smort in mig med vanlig lotion innan. Det svåra var att se om det blir jämt, den andra brun-utan-sol-cremen jag har är färgad och man ser lätt att det blir jämt.
    Ska bli spännande att se hur jag ser ut om 3 timmar.

• Jii

Glömde... En servett räckte till typ ansiktet och armarna.

• AmandaPitkänen

åh vad nyfiken man blev... skriv sen å berätta hur det blev!!

• Älvira

Hej på er!

Jag har testat den där BUS (BrunUtanSol) servetten man fick i Plaza "Comodynes".
    Håller med dig Jii att den kändes skön att smörja in, men jag kan säga att mitt blev inte jämt! Tyckte ändå att den inte luktade så farligt, jämfört med en del andra bus produkter.
    Det tog längre tid än några timmar innan jag såg något resultat, men morgonen efter fick jag nästan en chock!

Har provat annan bus servett, köpte på H&M en "Garnier Ambre Solaire" för 16,50. Den gav mer färg, men annars var de väl ungefär lika bra.

Hoppas resultate blir bra för dig nu Jii!

Kram
    Älvira

• Jii

Oj då.... :-O

Ska jag göra nåt nu efteråt för att förhindra att det blir ojämt? Jag gnodde runt lite med händerna efteråt, kan det hjälpa?

Nej nu blir jag nervös....

• Älvira

Förlåt om jag skrämde dig Jii, inte min mening
    Det är säkert ingen fara.

Jag blev lite fläckig, eller det vart flackigt om du förstår vad jag menar, på bröstet, alltså i urringningen och på ena armen. Sedan blev det lite si och så vid hårfästet på en del ställen
    Men det är nog mest en själv som märker det.
    Sedan menar jag att jag vart lite chockad morgonen efter, inte för att det var mycket färg, utan för att det blev färg överhuvudtaget!

Jag trodde som du att det skulle synas efter någon timme, men när det inte gjorde det så gick jag till sängs och tänkte - "tur den var gratis, ungefär..."
    Men sedan när jag såg mig i spegeln på morgonen (i dagsljus också)
    så vart det ju lite färg ändå.

• Jii

*Pust*
    Jag har ju provat med andra BUS-produkter och vet att det kan bli fläckigt. Så jag dör nog inte om det blir det den här gången oxå. Blev bara lite rädd om det är så att jag blir jättebrun på vissa ställen och kritvit (min hudfärg ) på andra ställen...

Svar på tråden Brun-utan-sol-servetter?