Pro-aqua
Nån som provat pro-aqua rengöringssystem? Är det prisvärt?
www.proaqua.se
Nån som provat pro-aqua rengöringssystem? Är det prisvärt?
www.proaqua.se
*puff*
Vi hade en demonstration hos oss här idag. Jag blev imponerad av maskinen och jättesugen på att köpa en. Den är dock väldigt dyr tycker jag.
Har du någon erfarenhet av den?
vad kostar den??
runt 30 000:-
Tänk vad många timmars städhjälp du kan köpa för 30.000 kr. Två timmars städning varannan vecka i fyra år...
Ja och tänk vad många gånger man kommer utomlands för dessa pengar
vi tog en idag efter visningen. vart helt såld, mest gubben faktiskt konstigt nog
vill bara säga att efter att jag har sett vad pro-aquan gör så skulle jag aldrig mer städa med en vanlig dammsugare som förpestar luften för mej å mina barn.
mina barns lungor kan jag inte sätta ett pris på.så en produkt som renar luften och tar bort allt damm och giftiga partiklar som vi har i våra hem det är klart att jag hellre städar med det. priset är inte så mycke om man ser vad man lägger på andra städprodukt under 20 år som ändå inte tar bort smutsen.
det är närmare 60 000kr. det tycker jag är att slänga pengarna i sjön. jag betalar gärna 30 000 då för att få bort min smuts.
tycker klart den e prisvärd. har själv en hemma. då sambon säljer pro-aquan. har ni nått o fråga e det bara o höra av sig.
Vi har också haft en demo här hemma i veckan och vi är intresserade men inte just nu. Står mitt i en flytt och ev dubbla månadskostnader.
Min man blev också superimpad, det är väl så med karar och prylar... Jag tycker det verkar vara en bra maskin men
36 000 Så klart har de en mängd försäljarknep och avbetalningssystem - de vill ju sälja!
Jag undrar om det är någon som äger en Pro-aqua och har gjort det ett tag. Vad tycker du/ni? Det sägs vara livstidsgaranti på maskinen och service om man behöver. Klart man kommer att behöva det och jag undrar framför allt om hur motorn håller.
Vår nuvarande dammsugare (en Samsung) är ca 3 år gammal och motorn låter väldigt konstigt nu...
Jag har släkt på balkan som har en vattendammsugare p g a allergi. De har haft den i ca 6 år och är fortfarande supernöjda. Men jag minns inte att de betalade så stora pengar för sin maskin.
Någon som vet någon liknande, billigare apparat? INTE från TV-shop, tack.