• mammiiie

Hur såg dina flytningar ut i tidig graviditet?

OMG!!!

innan jag klev in i duschen för en ca 30 minutersen så kände jag att de va lite vått i slidan..tog då med fingret och fann verkligen VITA flytningar, ganska tjock, krämaktig...

jag har ju BIM snart, (den 8onde) o då brukar jag va lite torrare nertill... men nähä, inte nu???

kan detta va ett tidigt gravtecken måntro??????

erfarna, berätta!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 11:07
    OM jag är gravid är jag isåfall v 4.. (3+4) idag...
  • Svar på tråden Hur såg dina flytningar ut i tidig graviditet?
  • pergotezzie

jag har precis samma sak och har oxå bim den 8onde... har tagit pergo denna månad och hade äl den 24 jan.

ska testa idag och sen på fredag om de visar negativt.

• vispen76

Va spännande!! Har precis likadant, har Bim den 9.
    Brukar inte ha en sån" krämig flytning" annars.Men det ger sig tänkte testa på fredag.
    lycka till!!

• Lilleskutt2

Spännande ska du test idag? Du måste skriva hur det går för dig, jag sitter just här som på nålar, hade äl den 25 januari men vet inte hur många dagar jag har mellan äl och bim.

Uträknat så borde det vara mellan den 4 (idag) till 10 februari. Av ren nyfikenhet tog jag nyss ett ältest, och det visade positivt, fattar nada!

• Cia o krabaten

Såna flytningar har varit ett av mina tidiga gravtecken

Lycka till!

• slovenly

jag hade oxå likadana!

spännande!

♥Rasmus 070209♥
  • vispen76

Men det e nog så att du är gravid för när du har äl så e det samma hormoner som ger postivt i grav test,vid ett tillfälle när jag inte hade koll på min ÄL och testade så visade grav + så va det egentligen ägglossning ja hade.

Lycka till!!

• slovenly
    vispen76 skrev 2008-02-04 11:29:57 följande:
    Men det e nog så att du är gravid för när du har äl så e det samma hormoner som ger postivt i grav test,vid ett tillfälle när jag inte hade koll på min ÄL och testade så visade grav + så va det egentligen ägglossning ja hade.Lycka till!!
    näää... äl-test kan påvisa graviditet men gravtest kan inte visa ägglossning!? skumt...
    ♥Rasmus 070209♥
  • vispen76

Jaså!! Konstigt!! för ja va nämligen då i kontakt med mvc å det va dom som nämnde det!! Ska du köpa ett grav test ida?
    Lycka till håller tummarna!!

• mammiiie

Vad kul att måna här har BIM nästan samtidigt och att ni också har vita krämiga flytningar!

haha, jag tog nyss lite hudkräm för o smörja in mina händer och upptäckte då att det såg exakt likadant ut som fltningen jag hade på fingret ;)

funderar på o ta en bild (på hudkrämen alltså!!) bara för o jämnföra, vad säger ni om det??

Svar på tråden Hur såg dina flytningar ut i tidig graviditet?