• Snö80

Någon som blivit spådd och det stämt?

Hej.

Jag undrar om det är någon här inne som har blivit spådd eller om någon berättat för er vad som ska hända i er framtid och om det har stämt. Blev det som den personen förutspådde?

Berätta gärna vad de förutspådde och hur det blev.

Har en kvinna på jobbet som sagt vad som kommer att ske och jag undrar om jag ska tro på det

• Svar på tråden Någon som blivit spådd och det stämt?
  • Novus

Jag var hos en spåtant i början av dec 05. Hon sa att vi skulle köpa hus och att vi skulle få ett barn till och jag skulle bli gravid i januari, få barnet i oktober och så såg honom en pojke i juli.

Vi hade just då inga planer på hus, men vips kom ett radhus upp som vi köpte redan samma månad.

Jag blev även gravid i januari, BF 26 oktober. Vi bestämde oss för att kolla könet och i början av augusti (skulle egentligen haft tiden i slutet av juli) fick vi veta att vi väntade en pojk

• Lekmamman

har blivit spådd flera gånger..men några gånger kar det stämmt skrämmande bra!

en spåkvinna sa att jag hade stort svart moln över min hälsa: operarade hjärtat några månader senare..18år gammal..

att jag ska få stor summa pergar: har hännt..
    och omkillen jag skulle träffa..hon förklara hur han skulle se ut och beskrev honommen bokstäver osv..stämmer helt klockrent och honom hade jag inte träffat då..

att jag skulle få 2 täta barn och en sladdis..stämmer än..sladdisen det vete fan men inte just nu..nu har jag mina 2 småttningar..känner mig nöjd :)
    jag tror absolut på sånnt..fast från rätt spåtant..

• Tineling

Berätta gärna vem spådamen spådde er och om hon går att spå på distans?

Eva Eriksson från Frida Storyn spådde mig för många år sen och det stämde bra hon kunde till ock med beskriva mannen som jag skulle träffa men könet på barnet stämde inte men annat hur vi skulle träffas osv... Häftigt men allt kan ju inte alltid stämma in trots de är duktiga. Det ser ut vara omöjligt att få tag på Eva nu för tiden synd men det finns nog andra lika duktiga.

• PennyJane

Jag har spått mig många gånger och det är massor som har stämt.

Bla var jag i ett förhållande som inte alls var bra. Jag fick veta att bara jag tog mig ur det skulle jag träffa Den Stora Kärleken och bli mycket lycklig. Vi skulle flytta till hus och få barn på kort tid. Hon beskrev även hur huset såg ut och hur miljön såg ut där huset låg. Det stämde allt + en del annat som hon sa.

När jag vid ett annat tillfälle var hos henne kunde hon säga exakt på månaden när jag skulle plussa. Vår dotter var inte planerad så jag fick ganska stora ögon när jag såg plusset. Hehe..

Sen när jag var hos henne nu för några månader sen sa hon att min man skulle få en uppgradering på jobbet. Kom hem och berättade det för honom och han trodde absolut inte på mig. Men nu för några veckor sen fick han det och det berörde honom mycket att hon kunde förutspå det. Det var många många andra som kunnat få den tjänsten och han trodde aldrig att dom skulle fråga honom.

Det är roligt att spå sig! + att man kan få en del tankeställare..

(¯`°?.¸ ♥ Världens finaste Signe ♥ ¸.?°´¯)
  • kommande år

Var hittar man dessa spådamer och hur når man dem?
    Finns det någon att rekommendera?

Blev nyfiken nu!

• PennyJane
    kommande år skrev 2008-02-06 19:26:14 följande:
    Var hittar man dessa spådamer och hur når man dem?Finns det någon att rekommendera?Blev nyfiken nu!
    Fråga folk som är intresserade och som brukar spå sig.. så har jag fått reda på duktiga medium. Rekommendationer är bäst! Jag vet ju inte vart du bor så jag har ingen aning om vilka som är nära dig.
  • D med N och A

Jag vet inte riktigt hur det gick till, men min man blev spådd för många år sen och fick då veta att han skulle få tre barn, två flickor och en pojke. Och det är vad vi har!

Så jag antar att det inte blir fler då...

• PennyJane
    D med N och A skrev 2008-02-06 19:45:38 följande:
    Jag vet inte riktigt hur det gick till, men min man blev spådd för många år sen och fick då veta att han skulle få tre barn, två flickor och en pojke. Och det är vad vi har! Så jag antar att det inte blir fler då...
     fyra barn.. skulle du orka det? Glad
  • D med N och A
    PennyJane skrev 2008-02-06 19:48:20 följande:
     fyra barn.. skulle du orka det?
    Jadå...kanske inte _nu_ och verkligen inte fyra småbarn, men min äldsta är snart nio år och yngsta är två år. Och så är jag bara 28 år så nog skulle vi hinna med en sladdis...
  • kommande år

Ok tack det skall jag göra.

PennyJane skrev 2008-02-06 19:43:03 följande:
    Fråga folk som är intresserade och som brukar spå sig.. så har jag fått reda på duktiga medium. Rekommendationer är bäst! Jag vet ju inte vart du bor så jag har ingen aning om vilka som är nära dig.
Svar på tråden Någon som blivit spådd och det stämt?