• Anonym

Hur känner du dig innan mens?

Hur känner du dig innan mens?
    Känner ni alltid samma symptom innan mensen ska komma?

Jag ska ha mens om ca 4 dagar men har inte känt någonting nu den senaste 1,5 veckan som varit och jag brukar alltid få så tydliga förvarningar, speciellt en vecka innan, men inte nu...

• Svar på tråden Hur känner du dig innan mens?
  • Anonym

*puffar* Ingen som vill svara?

• Anonym

Känner mej likadan som alltid några dagar innan mens. Ont i brösten, lättirriterad, sugen på allt o inget, mensvärk. Hoppas det är till hjälp för dej.

• Anonym

Uppuffad, vattenfyld, svullen, öm i brösten, ledsen, arg, gråtig och hungrig!

• Anonym

Fläskig, lättretlig, irriterad, mordisk.. typ.

• kramgrisen

blir lettretad och väldigt känslig en vecka innan typ ovh det hugger till i magen en gång.. men nu har mensen varit försenad 2 v och jag har inte kännt något alls..skumt..

• middiz

lipar för fullt ett par dar innan

Vintern är ingen årstid, den är en regelbunden naturkatastrof
  • Anonym

fick första mensen i dag efter att slutat med pillren för sex veckor sedan. Jag har inte känt något alls!!! det var märkligt men molvärk o mensvärk kom exakt samtidigt när mensen kom..jag brukar få ont lite innan men inte denna gång. Kanske blir lite annat när man inte äter pillren.

• Kiiina

Jag blir arg, lättretlig, lessen, glad, lessen, arg, irriterad, gråtig, lessen, arg, glad, ilsken... ... .... .... då vet jag att mensen är på G.

Svar på tråden Hur känner du dig innan mens?