• minimonstret

Gym med barnpassning

Okey, sitter här och har verkligen tagit beslutet, jag SKA börja träna:) Men oj då, det var ju lättare sagt än gjort. Som ensam med en kido, o en fader som kommer lite då och då när det behagar,är det lättare sagt än gjort. Så alla mammor, o pappor, hjälp mig här, jag vet att SATS har barnpassning, men dom är så j***a dyra, någon som har ett tips om gym med barnpassning (befinner mig i STHLM)???

• Svar på tråden Gym med barnpassning
  • GussanGos

friskis på sveavägen och hornstull har barnpassning, hur det är upplagt vet jag inte riktigt, kika på hemsidan eller ta kontakt med dom. Det är inte så dyrt där heller, svenssongymmet ju =D

• minimonstret

har kollat upp dom, men dom har bara barnpassning på vissa tider, när jumpa passen är. Jag skulle vilja ha något som man kan bestämma lite själv när o hur man vill gå... men tack för tipset, ska kika lite närmare på det, o det e ju sant, det är betydligt billigare:)

• Sommar mamma

Sport Life har barn passning. Vet dock inte om de finns i Stockholm. Kanske värt att kolla upp iaf. kram

• minimonstret

dom har jag aldrig hört talas om! Det ska jag verkligen kika lite närmare på, tack!

• Cia o krabaten

Tror att de flesta ställen har just vid vissa pass. Absolut inte hela dagarna tyvärr.

• minimonstret

jo, man tycker ju det. Men så är det tyvärr inte. Ringde ett gym o hon var jätte otrevlig, o hade ABSOLUT ingen barnpassning. Är bara de dyrare gymmen o friskis...

• minimonstret

plus att friskis har sånna puckade tider när dom har barnpassning. typ mitt på dagen en vardag o inga helger. jo men tjena, det funkar ju när man arbetar heltid o e ensamstående:( får väll lägga 6000 kr på SATS

Svar på tråden Gym med barnpassning