• Estrella

Tråden för oss som vill starta eller driver egen webshop

Här samlas vi som driver webshop, står i startgroparna för att öppna en eller helt enkelt bara drömmer om att starta eget!

Gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-5-68/m26612330.html

Isac, el sol de mi vida
  • Svar på tråden Tråden för oss som vill starta eller driver egen webshop
  • gbgmorsa

jag håller på att starta en ebutik, men vet inte vart jag vill lägga min sida ?? Har ni gjort era butiker själva eller låtit ett företag fixa det åt er ?

• Ozone

Här är en till i startar-tagen... följer tråden lite passivt ett tag för att så småningom även jag starta upp något

• Estrella
    gbgmorsa skrev 2008-02-04 18:16:44 följande:
    jag håller på att starta en ebutik, men vet inte vart jag vill lägga min sida ?? Har ni gjort era butiker själva eller låtit ett företag fixa det åt er ?
    Eftersom jag inte har så avancerade webkunskaper har jag låtit ett företag fixa det åt mig. Jag använder mig av textalk. De är bra och hjälpsamma. Dessutom kan man lägga upp obegränsat antal varor vilket inte alla e-butiker erbjuder, och det tycker jag är viktigt.
    Isac, el sol de mi vida
  • gbgmorsa

okej, jag kommer antagligen oxå göra så, hur mycket fick du betala för det ?? jag har kollat in bla textalk och det står nog mellan dom wikinggruppen

• Meli

Jag har en färdig eshop från Azalea, hette de då i alla fall. Är nöjd med den.

• Ozone

Ni som driver webshop, är detta något ni livnär er på eller är det en extrainkomst bara?

• Ozone

Ni som driver webshop, är detta något ni livnär er på eller är det en extrainkomst bara?

• Estrella
    Ozone skrev 2008-02-05 18:11:47 följande:
    För min del är det en extrainkomst. Jag är föräldraledig och kommer snart börja jobba heltid. Jag trivs med att ha det så, i alla fall just nu.
    Isac, el sol de mi vida
  • Ozone

En fråga till er med webshop, behövde ni ett startkapital eller klarade ni er utan diverse lån o grejer?
    För om man ändå beställer ifrån en grosist så gör man väl inte det förrän pengarna kommit fram ifrån kunden?

*nybörjare*

Svar på tråden Tråden för oss som vill starta eller driver egen webshop