Tråden för oss som vill starta eller driver egen webshop
Här samlas vi som driver webshop, står i startgroparna för att öppna en eller helt enkelt bara drömmer om att starta eget!
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-5-68/m26612330.html
Här samlas vi som driver webshop, står i startgroparna för att öppna en eller helt enkelt bara drömmer om att starta eget!
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-5-68/m26612330.html
jag håller på att starta en ebutik, men vet inte vart jag vill lägga min sida ?? Har ni gjort era butiker själva eller låtit ett företag fixa det åt er ?
Här är en till i startar-tagen... följer tråden lite passivt ett tag för att så småningom även jag starta upp något
okej, jag kommer antagligen oxå göra så, hur mycket fick du betala för det ?? jag har kollat in bla textalk och det står nog mellan dom wikinggruppen
Jag hade valt Distansdata om inte sambon fixat till vår butik.
Jag har en färdig eshop från Azalea, hette de då i alla fall. Är nöjd med den.
Ni som driver webshop, är detta något ni livnär er på eller är det en extrainkomst bara?
Ni som driver webshop, är detta något ni livnär er på eller är det en extrainkomst bara?
En fråga till er med webshop, behövde ni ett startkapital eller klarade ni er utan diverse lån o grejer?
För om man ändå beställer ifrån en grosist så gör man väl inte det förrän pengarna kommit fram ifrån kunden?
*nybörjare*