• Toksöt

Var tar man hål i öronen i Jönköping

Ska ta hål i öronen på en 13-åring.. var kan jag göra det.. det finns väl ingen piercingstudio vad jag vet..

• Svar på tråden Var tar man hål i öronen i Jönköping
  • lllll

house of pain som ligger vid sofiakyrkan!

• Hoppaloppan

På A6 fnns det en frisörsalong som gör det. tar även i näsan. Salong The Look heter den. Mycket bra! :D

• Toksöt

Hittar ingen hemsida.. tar de hål i öronen också.. hoppas inte stället ser lika skrämmande ut som det låter finns det fler ställen?

• lllll

Om du menar house of pain så är det inte så farligt som det låter är nästan helt 100 på att dom tar i öronen.

Sen finns det ju som sagt the look och smycket som tar med pistol, fast det är ju inte så bra. Vad jag vet så finns det inget annat piercingställe

• Toksöt

Är det inte så bra att ta med pistol.. vad tar man med då.. nål? Tack för fler förslag.. hörde Hudoteket också..

• Banana82
    Toksöt skrev 2008-02-05 06:52:13 följande:
    Är det inte så bra att ta med pistol.. vad tar man med då.. nål? Tack för fler förslag.. hörde Hudoteket också..
    kanyl... nej, pistol är inte bra, det är ett trubbigt smycke som skjuts genom huden med en pistol som inte kan steriliseras, vävnadskrossning. Jämför att göra hål i ett papper med en penna och en nål, vad ger finast hål? det är samma med örat, sylvass kanyl skär sig igenom medans pistol krossar sig genom vävnaden.
Svar på tråden Var tar man hål i öronen i Jönköping