• TereseA

Molnoverall från Lindex..Tips på auktionssidor..

....Tips på hemsidor..

• Svar på tråden Molnoverall från Lindex..Tips på auktionssidor..
  • Mamsan

vad hade du tänkt dig för strl? har nämligen en som är snart urvuxen strl 68...

• TereseA

ja stl 68..men vet inte om det blir för stort..han har kläder i stl 62 annars...vill helst att det ska vara en ny..

• Mamsan

oki!! men kolla på tradera du...annars får du väl köpa en på Lindex direkt då!! den kostar ju bara 199:- å om du kollar i nån tråd här på forumet som har med lindex å göra så finns det länkar till att skriva ut 50:- rabatt kuponger oxå..

• TereseA
    Mamsan skrev 2008-02-04 22:23:37 följande:
    oki!! men kolla på tradera du...annars får du väl köpa en på Lindex direkt då!! den kostar ju bara 199:- å om du kollar i nån tråd här på forumet som har med lindex å göra så finns det länkar till att skriva ut 50:- rabatt kuponger oxå..
    har inte rabattkod.se det
  • Mamsan

ingen aning faktiskt, jag gick in på en tråd..tror den hette vi som gillar lindex del 2 eller nå å där hade nån länkat till den sidan man kunde skriva ut!!

• SandraS
    TereseA skrev 2008-02-04 22:20:47 följande:
    ja stl 68..men vet inte om det blir för stort..han har kläder i stl 62 annars...vill helst att det ska vara en ny..
    Dom är ganska trånga, så jag tror att 68 kan bli bra, men om du köper den på lindex så kan du ju ta med dig honom och prova.
  • 1977Maria Therese
    Glad  Hihi jag har en 62 i brun och 68 rosa 74 brun igen älskar dessa
  • ShuppShupp

På lindex i Kista centrum finns de kvar i de flesta storlekar

Om du nu bor i närheten...

• TereseA

nej..finns här i K-na..har en rabattkod på 50kr oxå....blir skitbra..hoppas den är kvar bara..

Svar på tråden Molnoverall från Lindex..Tips på auktionssidor..