Vad kostar en Brio happy liggvagn + separat sittdel?
Japp, frågan är i rubriken
Japp, frågan är i rubriken
köpte för 7100 kr
Vi köpte vår för ungefär 7000 men håll ögonen öppna. Har sett jättemycket reor på just den vagnen senaste året. Givetvis EFTER vi köpt vår.
Köpte vår för 5300kr, utförsäljning av 07-or i höstas! Ett kap tycker jag fick med skötväska och lite andra prylar också, håll utkik!
Jag köpte liggvagnen för 3495kr, sen kostar sittdelen typ 1600kr... Passade på med liggvagnen då de hade utförsäljning av 2007-års modell så håll ögonen öppna
6790 kr, ordinarie pris, för liggdel, chassi och sittdel. Vi hade förälskat oss i den nya mörkröda färgen som enbart finns till -08:orna, så det var bara att slänga upp kortet och se glad ut!
6690:- Dvs, 4995:- för liggdel och 1695:- för textilierna till sittdelen.. (Köpte min i juli -07)
Jaha... Jag som trodde jag gjorde ett klipp som fick den för 7100 m tillbehör. På babyproffsen skulle allt ha kostat 8900. Jaja det skiljer inte så jättemycket ändå
jag köpte min för 1995 då fick jag med sittdelen gratis, det enda jag får göra e att köpa klädseln till sittdelen
dom sålde ut 07orna ord pris var 4995
men den jag köpte är bara skit, inge vändbart chassi skranglig som få =/väldigt bra hjul iofs,
Tur att den var billig hade aldrig lagt mer pengar på den vagnen =(
Jag har oxå köpt en briohappy betalade 6500 det var 10% rabatt när jag köpte min sista veckan i februari. Det var bara att slå till tyckte sambon o jag. Men vagnen har inte kommit inu kommer nog om några veckor eftersom det var beställningsvara på 08an.
Jag funderar också på en Brio Happy, brukar väl vara på hösten som dom nya modellerna kommer ut och jag är ju beräknad till 19/11, men frågan är hur länge man vågar vänta.....
emertin: jag köpte brio kombi idag för 5500 ca med åkpåse. Tror inte jag hade vågat vänta på att de skulle rea ut happyn (tror det hade blivit för tajt impå förlossningen), annars hade jag nog valt den som det varit samma pris ungefär. har bf 1/11
vi köpte våran happy för 3995:- å då fick vi liggkorg, sittdel, åkpåse och skötväska med på köpet! (utförsäljning av 07's modell)
vi är supernöjda!! :)
vi fick teleskop light chassi med, med vändbart handtag och mycket gung :) superlätt å jätte skön att köra!
Annars kan man köpa Happy sittdel och ha en hårdlift i också (kombi), sååå snygg den med! Och lite billigare