• mexisis

Vart kan man framkalla bilder i jätte litet format?

I höstas beställde jag bilder på fuji.se som var lika små som såna man får när man knäpper hos fotograf, i skolan eller på dagis. Alltså den minsta varianten man får. När man beställde hos fuji då satt de ihop fyra och fyra i små ark så fick man klippa isär dom. Nu skulle jag gå in och beställa men då har de tagit bort det valet. Jag behöver framkalla små foton snabbt så de kommer innan helgen och behöver hjälp att hitta nåt ställe jag kan göra det på, om det nu finns.

världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
  • Svar på tråden Vart kan man framkalla bilder i jätte litet format?
  • mindless

Om du har tillgång till exempelvis Photoshop är det ju enkelt att skapa en bild bestående av flera små. Sedan är det bara att framkalla denna i lagom många ex.

Annars vet jag inte.

• mexisis
    mindless skrev 2008-02-05 12:20:01 följande:
    Om du har tillgång till exempelvis Photoshop är det ju enkelt att skapa en bild bestående av flera små. Sedan är det bara att framkalla denna i lagom många ex. Annars vet jag inte.
    alltså det är ju toksmart! att jag inte tänkte på det själv... beställde precis en laddning foton på fuji även fast jag inte kunde välja små bilder. får ta och fixa det och beställa en gång till. känns onödigt med två fraktavgifter men sånt är livet. tack för hjälpen
    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
Svar på tråden Vart kan man framkalla bilder i jätte litet format?