Gravid fast man inte känner något?Ingen mensvärk ingen molvärk???
någon som inte känt nå på BIM-2?? Vågar inte testa grav.test , är rädd att bli besviken, Tänkte kolla bara om någon känner igen sig!
någon som inte känt nå på BIM-2?? Vågar inte testa grav.test , är rädd att bli besviken, Tänkte kolla bara om någon känner igen sig!
ja kände ingenting men testade mig efter ca 1v för o va helt säker o ja va gravid, men ja mådde inte illa inte öm, ingenting. i vecka 20 kände ja lite bubbel i magen så de kan ta sin tid o känna något med..
lycka till o hoppas på +
Många känner ingenting i tidig graviditet, men det är ju ändå onödigt att testa för tidigt.
Plussade idag bim+3 och har inte haft ett enda symptom mer än lite trötthet då och utebliven mens... Däremot när jag hade plussat idag börjadejag allt upptäcka symptom som jag bara "stött bort" och känner idag liiiiite mensvärk...men inte mycket.Mer kissnödig och mer flytningar.
TACK snälla för era svar!!! det är så många som känner något och tänkte att man kanske måste känna något!!
anonym : GRattis =)
Tack! Förra månaden hade jag ALLA tänkbara gravsymptom man någonsin kan haoch då kom mensen. Att inte ha några symptom var alltså ett starkt symptom för mig. Verkar nästan ibland som att det är vanligare av dem som verkligen är gravida, att de inte känner något...